Slack در 16 سپتامبر از عرضه چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی، ابزارهای بهره وری و راه های اتصال به Salesforce CRM خبر داد.
این بهروزرسانیها نشاندهنده سرعت مداوم Slack در معرفی ویژگیهای مبتنی بر هوش مصنوعی است که بیشتر آنها بر خلاصهسازی متن تمرکز دارند. جستجو و خلاصه سازی هوش مصنوعی برای اولین بار در پلتفرم پیام رسانی و بهره وری ظاهر شد فوریه، به دنبال آن سازندگان گردش کار خودکار در ماه اوت
Slack AI اکنون با هزینه اضافی 10 دلاری برای هر کاربر، در ماه علاوه بر طرحهای Slack Pro و Business+ یا بسته به قراردادهای Slack Enterprise در دسترس است.
نسخه بتا Salesforce’s Agentforce – که قبلاً Einstein Copilot بود – در دسترس خواهد بود. در Slack در ماه اکتبر
جیمز لنکستر، معاون هوش مصنوعی و جستجو: «هوش مصنوعی در اینجا فرصتهای زیادی را ارائه میکند، اما ما همچنین فکر میکنیم که خطراتی را نیز به همراه دارد، زیرا اگر به درستی اجرا نشود، میتواند آشفتگی بیشتری ایجاد کند و سرعت افراد را در انجام کارشان کاهش دهد.» در Slack، به TechRepublic گفت.
به طور کلی، هدف Slack حذف “وظایف کم ارزش” و آسان تر کردن جستجو در تعداد زیادی از برنامه ها و خدماتی است که کارمندان در طول روز کاری خود از آنها استفاده می کنند. لنکستر گفت: ویژگیها و ادغامهای جدید هوش مصنوعی با هدف کاهش چالشهای «تغییر متن» که کارمندان با آن مواجه میشوند، زمانی که ابزارهای آنها به طور یکپارچه با یکدیگر تعامل ندارند، کاهش میدهند.
Slack رویکردی دو جانبه دارد:
- افزودن عوامل هوش مصنوعی
- استفاده از هوش مصنوعی مولد به صورت بومی (Slack AI).
چارچوب agents از نزدیک با Salesforce ادغام می شود، که همچنین در حال ترویج ابتکار Agentforce خود در طول فصل کنفرانس Dreamforce امسال است.
خلاصه سازی هوش مصنوعی Slack گسترش می یابد
Huddles در Slack، Search، و Workflow Builder اکنون دارای ویژگی های خلاصه سازی هوش مصنوعی خواهند بود. در طول huddles، Slack یک نوار کناری بوم با رونوشت و یادداشتهایی که بهطور خودکار تولید میشود، ایجاد میکند.
ویژگیهای هوش مصنوعی در جستجو برای شامل فایلهایی مانند ویدیوها، بومهای نقاشی، Google Docs و سایر برنامههای متصل بهبود مییابد. لنکستر گفت که مشتریان درخواست دسترسی بیشتر به زمینه و فایلها را داشتهاند. این فایلهای جدید زمانی استفاده میشوند که هوش مصنوعی Slack پاسخ خود را به عبارت جستجو ارائه دهد.

ببینید: هوش مصنوعی مولد میتواند باعث ایجاد کد باگی شود باعث خرابی شرکت می شودمدیر عامل سونار گزارش می دهد.
عوامل هوش مصنوعی از سازمانهایی مانند Adobe Express، Asana، Box، Cohere، Workday، و Writer مکالمات را قادر میسازند تا به طور یکپارچه در چندین برنامه مختلف پخش شوند. مشتریان می توانند نمایندگی های خود را با مدل های زبان بزرگ سفارشی خود بسازند.
Slack مشخص نکرده است که از کدام مدلهای هوش مصنوعی استفاده میکند و معمولاً از آنها به عنوان “LLMs شخص ثالث” یاد میکند. میزبانی شده در AWS.
علاوه بر این، Slack AI به Workflow Builder، ابزاری برای خودکارسازی فرآیندها، خواهد آمد. این بدان معناست که کارگران می توانند از زبان طبیعی برای ایجاد یک گردش کار استفاده کنند.
لنکستر گفت: «ما با مشتریان به گفتگو نشستیم و چیزی که شنیدیم این بود: این جمله واقعاً نقطه شروعی است برای نحوه تفکر آنها در مورد آنچه که میسازند.
ابزارهای بهره وری جدید Slack و Salesforce را بیشتر در هم می آمیزند
Salesforce همچنین راه اندازی دو ابزار جدید بهره وری غیر هوش مصنوعی را اعلام کرد:
- کانال های نیروی فروش: اطلاعات CRM را به Slack می آورد که از طریق Slack یا Salesforce قابل دسترسی است.
- قالب های شل: انواع مختلف ماژول های Slack را ادغام می کند و وظایف یا نیازهای خاص را ساده می کند.
کانالهای Salesforce در ماههای آینده با مجموعه آغازین Salesforce همراه خواهند شد. قالب های Slack در ماه اکتبر در دسترس خواهند بود.
لنکستر میگوید: «ما میبینیم که مشتریان جریانهای کاری، فهرستها و بومهای نقاشی را برای خودکارسازی فرآیندهای کسبوکار و صرفهجویی در وقت کارکنان خود با هم ترکیب میکنند.
منبع: https://www.techrepublic.com/article/slack-ai-agents-salesforce/