Salesforce جدیدترین تلاش خود را با Agentforce وارد فضای هوش مصنوعی کرده است – پلتفرمی برای استقرار هوش مصنوعی مولد در زمینه هایی مانند پشتیبانی مشتری، خدمات، فروش یا بازاریابی. در 25 اکتبر در دسترس خواهد بود.
در یک نشست خبری در 12 سپتامبر، نیروی فروش مدیرعامل شرکت مارک بنیوف تاکید کرد که مشتریان Agentforce نیازی به ساخت مدلهای هوش مصنوعی خود یا حتی انتخاب دستی بین مدلها نخواهند داشت و این هوش مصنوعی یک “کمپیلوت مستقیم” نخواهد بود که به خدمات موجود نفخ میافزاید.
خدماتی که قبلاً با نام Einstein Copilot از جمله Einstein Copilot در Slack شناخته میشد، اکنون تحت نام تجاری Agentforce قرار خواهند گرفت.
Agentforce چت بات ها را به مکالمه سازان مولد تبدیل می کند
Agentforce یک پلت فرم استقرار برای عوامل هوش مصنوعی مولد است که می تواند به طور مستقل با مشتریان فعلی و بالقوه تعامل داشته باشد. این نرم افزار به Data Cloud Salesforce متصل می شود و داده های ساختاریافته و بدون ساختار را از طریق موتور استدلال اطلس، که ستونی از استقرار هوش مصنوعی مولد این شرکت است، فیلتر می کند.
دریاچه داده ابری داده میتواند دادههای «کپی صفر» را ذخیره کند و از سیستمهای خارجی بدون کپی کردن دادهها بیرون بکشد. موتور استدلال اطلس یک ابزار اختصاصی است که Salesforce آن را به طور کامل توضیح نداده است. با این حال، آنها توضیح دادند که اطلس به عنوان مکانیزمی برای موارد زیر عمل می کند:
- فیلتر کردن تصمیمات عوامل هوش مصنوعی
- «استدلال» که کدام داده بیشتر مرتبط است.
- ارجاع متقابل پاسخ های پیشنهادی با اطلاعات دنیای واقعی.
عوامل Agentforce می توانند داشته باشند مکالمات مستقل با مشتریان برای پاسخ به سوالات خدمات، تماس با سرنخ های فروش، یا کار بر روی کمپین های بازاریابی. آنها می توانند از طریق صدا، تلفن یا متن با مشتریان ارتباط برقرار کنند. در طول رویداد 12 سپتامبر، Salesforce نشان داد که چگونه یک “شخصیت” هوش مصنوعی – با نام خاص خود، دسترسی به اطلاعات شرکت و تنظیمات – می تواند به صورت چند وجهی در رسانه های مختلف استفاده شود.
ببینید: چه چیزی متفاوت است مراحل CRM?
بنیوف استفاده از Agentforce را به عنوان جایگزینی برای کارکنان سطح 1 مشتریان، پاسخ دهندگان خط مقدم، توصیه کرد. عوامل هوش مصنوعی همچنان میتوانند سؤالات سختتری را برای کارگران سطح 2، کارکنانی که تخصص بیشتری دارند، مطرح کنند.
Agentforce را می توان به عنوان یک راه حل با کد پایین مستقر کرد، جایی که یک کتابخانه از اقدامات برای عامل می تواند در یک منو ادغام شود، با برخی از سفارشی سازی عامل با استفاده از زبان طبیعی.
Prompt Builder، سرویسی برای ساخت دستورات از Data Cloud، به کاربران کمک می کند تا عوامل مستقل را سفارشی کنند. یک سازنده مدل کمکد برای سازمانهایی در دسترس است که میخواهند از LLM و APIهای ترجیحی خود در Prompt Builder استفاده کنند.

نمایندگان تابع برخی از استانداردهای نظارت بر تماس و ایمنی مشابه با عوامل انسانی خواهند بود. ویژگی Salesforce Omni Supervisor موجود میتواند عوامل را نظارت کند و مشکلات را علامتگذاری کند. Clara Shih، مدیر عامل Salesforce AI گفت که این می تواند به سرپرستان انسانی اجازه دهد تا در مورد اطلاعات نامناسب یا نادرست از Agentforce مداخله کنند.
Omni Supervisor اکنون مکانی است که مدیران خدمات می توانند نمایندگان AgentForce خود را نیز مدیریت کنند. آنها میتوانند بر اساس موضوع فیلتر کنند، میتوانند نقاط مهم را شناسایی کنند…” Shih گفت. درست مانند یک استخدام جدید با یک انسان، آنها می توانند وارد شوند و مداخله کنند و مطمئن شوند که هیچ چیز خراب نمی شود.
Salesforce سعی می کند مشکل درختان تلفن و زمان انتظار را حل کند
به گفته بنیوف، عصر کنونی هوش مصنوعی سازمانها را به این فکر واداشته است که ارزشهای ملموس مشتری کجاست.
بنیوف گفت: مشتریان «میخواهند زمان خود را به عقب برگردانند» و Agentforce را به عنوان جایگزینی بالقوه برای انتظار در انتظار با یک نماینده خدمات مشتری قرار داد.
Agentforce در هر مکالمه قیمت گذاری می شود
Agentforce برای هر مکالمه 2 دلار هزینه دارد. Salesforce جزئیاتی ارائه نکرد که 2 دلار در هر مکالمه چگونه با کارگران انسانی مقایسه می شود.
Agentforce for Service and Sales در 25 اکتبر در دسترس خواهد بود، اما برخی از عناصر موتور استدلال اطلس تا فوریه 2025 آماده نمی شوند.
عرضه محصولات Salesforce در ماه اکتبر
بهروزرسانیهای اضافی Salesforce که در بهروزرسانی اکتبر ارائه میشوند، شامل ابزار برنامهریزی دستیابی به سهمیه و سرویس کارمند ServiceCloud است که یک راهحل هوش مصنوعی برای پشتیبانی کارمندان است.
منبع: https://www.techrepublic.com/article/agentforce-salesforce-generative-ai/