نویسنده (ها): تیم اوریستا | مهندس ارشد ابر
در ابتدا منتشر شده در به سمت هوش مصنوعیبشر
متاور در یک نقطه بحرانی قرار دارد.
در حالی که غول های فناوری میلیارد ها دلار را در ساخت دنیای مجازی همهجانبه می ریزند ، یک واقعیت واضح باقی می ماند: فن آوری های ارائه دهنده فعلی به سادگی نمی توانند محیط های عکسبرداری و پویا مورد نیاز برای پذیرش انبوه را تحویل دهند. با پیش بینی بازار متاورس تا سال 2026 به 800 میلیارد دلار رسید ، این تنگنا فنی تهدید می کند که کل پتانسیل اکوسیستم را از بین می برد.
ورود به عصبی را وارد کنید-یک رویکرد با هوش مصنوعی که به طور اساسی در حال تغییر و تجربه جهان های مجازی است. شبکه های عصبی به جای اینکه به طور سنتی هر پیکسل را از طریق محاسبات پیچیده ریاضی ارائه دهند ، اکنون می توانند در حالی که از 70 ٪ قدرت محاسباتی کمتری استفاده می کنند ، محیط های نورپردازی خیره کننده را تا 100 برابر سریعتر تولید کنند. شرکت هایی مانند متا و Nvidia در حال حاضر در حال افزایش این پیشرفت ها برای ایجاد فضاهای مجازی قابل تشخیص از واقعیت هستند.
اما شاید مهمتر از همه ، ارائه عصبی سرانجام مشکل “دره غیرقانونی” را که چندین دهه محیط های مجازی را به ستوه آورده است ، حل می کند.
مطالعات در اوایل سال 2024 نشان می دهد که کاربران 3.2 برابر بیشتر در محیط های ارائه شده عصبی می گذرانند و از حضور 65 ٪ بیشتر از حضور در مقایسه با روش های ارائه سنتی گزارش می دهند. برای مشاغل و توسعه دهندگان که در متاور قرار دارند ، درک این توانایی های نوظهور فقط سودمند نیست-این ماموریت مهم برای بقا است.
این مقاله به بررسی نوآوری های پیشگامانه در ارائه عصبی که در حال تغییر شکل چشم انداز متاورس ، فنی… وبلاگ کامل را به صورت رایگان در رسانه بخوانیدبشر
منتشر شده از طریق به سمت هوش مصنوعی