
هوش مصنوعی در حال حاضر همه جا است ، و بازاریابی رسانه های اجتماعی از چنگال خود فرار نکرده است. مارک های بزرگ و کوچک در حال آزمایش با هوش مصنوعی هستند تا محتوا را سریعتر ، تجزیه و تحلیل خرد و حتی با مشتریان گپ بزنند. به نظر می رسد مانند یک رویا ، درست است؟ خوب ، می تواند باشد. اما اگر مراقب نباشید ، می تواند به عنوان سرد ، جعلی یا حتی سایه دار نیز روبرو شود. به همین دلیل این ترفند فقط استفاده از هوش مصنوعی نیست. با استفاده از آن هوشمندانه و با جبهه اخلاق و مرکز استفاده می کند.
چرا اخلاق نباید پشت پرده بگیرد
فشار برای بیرون کشیدن محتوا بدون توقف واقعی است. ابزارهای هوش مصنوعی پمپ کردن زیرنویس ها ، تصاویر یا فیلم ها را در صورت تقاضا آسان تر می کنند. اما نکته جالب این است که مخاطبان معمولاً می توانند محتوایی را که احساس روباتیک یا غیر معتبری می کنند ، خراب کنند. و هیچ چیز درگیری سریعتر از پیروان فکر می کند که در آن تماس می گیرید.
اخلاقی بودن با هوش مصنوعی به معنای احترام به زمان ، حریم خصوصی و اعتماد مخاطبان شما است. یعنی:
- اعتبار دادن به جایی که موعد مقرر است. از تصاویر یا متن تولید شده AI عبور نکنید که گویی توسط یک نبوغ انسانی در دفتر شما ساخته شده است.
- احترام به مرزهای داده. اگر از AI برای تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده استفاده می کنید ، در مورد نحوه برخورد با این اطلاعات روشن باشید.
- نگه داشتن آن انسان از AI به عنوان تقویت کننده استفاده کنید ، نه جایگزینی. مردم هنوز هم هوس ارتباط واقعی دارند.
اینجا را لغزید ، و شما بیش از درگیری بد خطرناک است. شما شهرت خود را به خطر می اندازید.
روشهای عملی برای استفاده از هوش مصنوعی بدون عبور از خط
اگر درست بازی کنید ، می تواند یک صرفه جویی در وقت باشد. اما کلید تعادل است. در اینجا چند حرکت عملی وجود دارد:
- رفیق مغزی. هنگام احساس گیر کردن ، از هوش مصنوعی برای ریختن ایده های محتوا استفاده کنید. فقط اجازه ندهید که کل کمپین شما را بنویسد.
- تجزیه سریع داده ها. هوش مصنوعی می تواند از طریق گزارش ها جوید و بینش های خود را در ثانیه تف کرد. این شما را برای چیزهای سرگرم کننده ، مانند ایجاد استراتژی ها و آزمایش با روندها آزاد می کند.
- توصیه های شخصی مطمئناً ، هوش مصنوعی می تواند زمان ارسال را پیشنهاد کند یا هشتگبشر اما شما هنوز هم کسی هستید که تصمیم می گیرید چه چیزی را بر روی مارک احساس می کند.
در اصل ، اجازه دهید AI در حالی که شما خلاقیت را کنترل می کنید ، کار Grunt را انجام دهید. این نقطه شیرین است.
نقش نظارت انسانی
هوش مصنوعی ظرافت را درک نمی کند. این می تواند 100 لنگ کند زیرنویس، اما نمی داند که آیا یکی از آنها به طور تصادفی می تواند مخاطبان شما را آزار دهد یا از لحن ناشنوا خارج شود. به همین دلیل نظارت بر اهمیت دارد.
از هوش مصنوعی به عنوان کارآموز خود که با سرعت رعد و برق کار می کند فکر کنید. آیا همه چیزهایی را که کارآموز شما به شما دست می دهد بدون اینکه ابتدا آن را بررسی کنید ، منتشر می کنید؟ احتمالاً نه اینجا همان معامله است. چشم انسان چیزهای تازه ، فرهنگی مرتبط و حساس به متن را نگه می دارد.
این نیز جایی است که یک مدیر رسانه های اجتماعی می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کندبشر آنها می دانند که چگونه می توانند کارآیی هوش مصنوعی را با خلاقیت انسان ادغام کنند ، که در نهایت بهترین برند شما را در هر دو جهان به شما می دهد.
اجتناب از دام “کپی-چسباندن”
یکی از بزرگترین خطرات مربوط به هوش مصنوعی ، در عادت های تنبل است. اگر هر پست دارای همان پرشکوه ، یعنی صیقلی اما بی روح باشد ، شروع به از دست دادن افرادی که می خواهید به آن برسید ، از دست خواهید داد. رسانه های اجتماعی در مورد مکالمه است ، نه محتوای کنسرو شده.
به زبان عامیانه ، طنز و آن دسته از عجیب و غریب که باعث می شود برند شما زنده شود ، بپاشید. پاسخ به نظرات مانند یک شخص واقعی. Snaps پشت صحنه را به اشتراک بگذارید. به عبارت دیگر ، کارها را به بهترین شکل کثیف نگه دارید. هوش مصنوعی نمی تواند این نوع اصالت را جعلی کند ، اما می توانید.
پیچیدن آن
هوش مصنوعی در بازاریابی رسانه های اجتماعی مانند داشتن موتور توربو در زیر کاپوت است. این مکان ها را سریعتر می کند ، اما شما هنوز هم به راننده ای نیاز دارید که جاده را می شناسد. اخلاقی بمان ، لمس انسان را حفظ کنید، و نترسید که اجازه دهید شخصیت شما بدرخشد. این کار را انجام دهید ، و هوش مصنوعی شما را جایگزین نمی کند. این به سادگی به شما کمک می کند تا اهداف خود را بدون سوزاندن خرد کنید.