ابزارهای جدید ثروت Citi نشان می دهد که چگونه هوش مصنوعی در بانکداری به مشتریان کمک می کند تا سریعتر پاسخ دهند


غذای اصلی

  • Citi دو دستیار مشتری را برای سرعت بخشیدن به پاسخ ها و ارائه به روزرسانی های بازار به موقع برای مشتریان ثروت معرفی کرد.
  • AskWealth در حال حاضر در Llama اجرا می شود و قرار است به Gemini منتقل شود. Advisor Insights اکنون با ویژگی های بیشتر برنامه ریزی شده در حال خلبانی است.
  • این پرتاب در تلاش بیشتری برای نوسازی سیستم ها پس از مجازات های با کیفیت داده گذشته قرار دارد. رهبری همچنان سرمایه گذاری زیادی در فناوری و کنترل دارد.
  • Citi گزارش کارکنان گسترده ای از ابزارهای برنامه نویسی AI و کار در حال انجام ابری را نشان می دهد. هوش مصنوعی در بانکداری بخشی از عملیات روزانه است.

چرا در حال حاضر هوش مصنوعی در بانکداری

یک طاق درخشان با جریان داده های دیجیتال به بیرون ، کلمات

مشتریان ثروت انتظار پاسخ های واضح ، پیگیری های سریع و زمینه ای را که می توانند به آنها اعتماد کنند ، انتظار دارند. هوش مصنوعی در بانکداری با جمع آوری تحقیقات داخلی ، اسکن تغییرات در بازار و خلاصه کردن آنچه مهم است – بدون اینکه مردم را در اصطلاحات غرق کنید ، در حال برآورده کردن این نیازها است. ابزارهای جدید Citi یک پاسخ مستقیم به این واقعیت است ، با طرح هایی که باعث می شود مکالمات مشتری در حال حرکت باشد و زمان انتظار برای اطلاعات را کاهش دهد. 1،2

آنچه سیتی به تازگی راه اندازی کرده است (و چرا مفید است)

AskWealth: پاسخ های مکالمه برای تیم های شلوغ

AskWealth یک است دستیار تولید AI برای سازمان ثروت سیتی. این به تیم ها و مشاوران خدمات کمک می کند تا بینش های بازار ، تحقیقات خانه و راهنمایی سیاست را به پاسخ های ساده سوق دهند ، بنابراین مشتریان در زمان کمتری پاسخ های واضح تری دریافت می کنند. این بانک می گوید AskWealth امروز روی مدل های Llama Meta اجرا می شود و “طی دو ماه آینده” به Google Gemini تغییر خواهد داد ، و این نشان دهنده قصد انتخاب بهترین مدل برای هر کار است. 1،2

Advisor Insights: یک داشبورد زنده برای دسترسی به موقع

بینش مشاور یک است یادگیری ماشین-داشبورد محور که حرکت می کند حرکت بازار ، به روزرسانی های مربوط به نمونه کارها و پیام های مشتری در واقع نیاز به دیدن دارد. این برنامه در خلبان در Citigold و Citi Private Client North America است و قصد دارد در اواخر سال 2025 و اوایل سال 2026 گسترش یابد. هوش مصنوعی ویژگی ها در نقشه راه هستند تا این ابزار حتی بیشتر سازگار شود.

هر دو دستیار قصد دارند ساعت ها جستجوی دستی را قطع کنند و به بانکداران اجازه دهند تا روی سمت انسانی مکالمه متمرکز شوند – لیست کردن ، شفاف سازی اهداف و خیاط مراحل بعدی. 1،2

تصویر بزرگتر: هوش مصنوعی در بانکداری با نوسازی مطابقت دارد

یک برج دفتر Citi Bank در غروب با خطوط داده های آبی درخشان آبی که در سراسر ساختمان جریان دارد ، نمایانگر نوسازی و هوش مصنوعی در بانکداری برای خدمات مالی جهانی است.

این پرتاب ها در یک تلاش چند ساله گسترده تر برای به روزرسانی سیستم ها و داده ها قرار می گیرند. رهبران Citi مستقیم بوده اند: سیستم عامل های میراث و داده های پراکنده برخی از کارها را آهسته و خطر انطباق ایجاد کرده اند. در سال 2024 ، تنظیم کننده های ایالات متحده 135.6 میلیون دلار Citi را به مسائل مربوط به کیفیت داده های در حال انجام مرتبط با دستور رضایت سال 2020 جریمه کردند-فشار دیگری برای تسریع در رفع مشکلات در سیستم عامل ها ، گزارش ها و کنترل ها.1،3

به موازات ، رهبری نزدیک به 12 میلیارد دلار در سال در فناوری ، برنامه های میراث بازنشسته و سیستم های ساده سرمایه گذاری کرده است. این شرکت همچنین حدود 30،000 توسعه دهنده را مجهز کرده است ابزارهای برنامه نویسی هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به ارائه نرم افزار. این مراحل همه بخشی از ساخت است هوش مصنوعی در بانکداری قابل اعتماد در مقیاس – از آنجا که ابزارهای بهتر فقط در صورتی که داده ها و لوله کشی پشت آنها سالم باشد ، کمک می کند.4

چگونه هوش مصنوعی در بانکداری می تواند روز به روز به مشتریان کمک کند

  • پاسخ های سریعتر ، کمتر پیگیری ها. هنگامی که یک مشاور می تواند از AskWealth برای تحقیق ، تعاریف یا زمینه بازار پرس و جو کند ، مشتریان بدون تأخیر طولانی اطلاعات به موقع دریافت می کنند.
  • دسترسی مرتبط Advisor Insights حرکاتی را برجسته می کند که در واقع بر روی نمونه کارها یا علایق مشتری تأثیر می گذارد و به مشاوران کمک می کند تا پیام های مهم را در اولویت قرار دهند.
  • مکالمات واضح تر خلاصه ای به زبان ساده جلسات را متمرکز نگه می دارد. مردم به جای تکالیف با مراحل بعدی ترک می شوند.1،2

GuardRails ، Trust و جاده پیش رو برای هوش مصنوعی در بانکداری

یک سپر دیجیتالی درخشان با الگوهای مدار در مقابل نمودارهای مالی و کد باینری قرار دارد ، که نمادی از امنیت و اعتماد به هوش مصنوعی در بانکداری است ، با نام تجاری Citi Bank در زیر قابل مشاهده است.

اعتماد هنگامی که اطلاعات دقیق است ، منابع قابل ردیابی هستند و حریم خصوصی رعایت می شود. Citi اظهار داشته است که تلاش های نوسازی شامل تجزیه و تحلیل ریسک مبتنی بر ابر ، کنترل خودکار و مدیریت داده ها است-بالینی که از مسئولیت پذیر پشتیبانی می کنند هوش مصنوعی در بانکداریبشر4،5

تنظیم کننده ها همچنان انتظار دارند که سیستم قابل اعتماد باشد و گزارش ها صحیح باشند. بادوام ترین هوش مصنوعی در بانکداری برنده ها از داده های جامد ، مدل های آزمایش شده و نظارت بر انسان شفاف خواهند بود – به ویژه در تنظیمات ثروت که در آن مشاوره باید تصویر کامل مشتری را منعکس کند.3

درون فناوری (بدون جارگون)

ما برای درک جهت نیازی به تسلط بر معماری نداریم. چند سیگنال عملی داستان را بیان می کند:

  • انعطاف پذیری مدل. تغییر Askwealth از Llama به Gemini یک رویکرد “ابزار راست برای کار” را نشان می دهد.1
  • پایه ابر سیتی در مورد کار گسترده تر با Google Cloud برای AI و تحلیلی ، که از مقیاس و الگوهای امنیتی مورد نیاز پشتیبانی می کند هوش مصنوعی در بانکداری.⁴
  • پذیرش توسعه دهنده. هنگامی که 30،000 مهندس از ابزارهای برنامه نویسی AI استفاده می کنند ، سریعتر و مداوم کشتی را به روز می کنند-برای دستیاران مشتری که باید هفته بعد از هفته بهبود یابد.

س questions الاتی برای پرسیدن مشاور خود در مورد هوش مصنوعی در بانکداری

یک صفحه تبلت که یک لیست چک لیست Citi Bank با چهار سؤال اصلی مشتری را نشان می دهد:

1 چگونه از داده های من استفاده می شود؟ بپرسید که به کدام سیستم ها دسترسی پیدا کرده و چه حفاظتی در محل وجود دارد.

2 اطلاعات از کجا آمده است؟ در مورد منابع تحقیق و بررسی های داخلی وضوح درخواست کنید.

3 چه تصمیماتی انسان باقی می ماند؟ تأیید کنید که توصیه ، مناسب بودن و تماسهای نهایی در کنار مردم باقی مانده است.

4 چگونه این امر باعث تغییر و تحول ما خواهد شد؟ ببینید چگونه هوش مصنوعی در بانکداری ممکن است بر برنامه های جلسه ، هشدارها و پیگیری ها تأثیر بگذارد.

چه بعدی است

Citi قصد دارد بینش های مشاور را از خلبان آمریکایی خود به تیم های بیشتری در سطح جهان گسترش دهد و به روزرسانی AskWealth را ادامه دهد. این بانک همچنین نشان می دهد که ویژگی های تولیدی بیشتری به داشبورد می آیند-یک گام دیگر به سمت به روزرسانی های آگاه از متن که صرفه جویی در وقت و بدون اضافه کردن سر و صدا.1،2

جهت ثابت است: پشته را مدرن کنید ، داده ها را تمیز کنید و استفاده کنید هوش مصنوعی در بانکداری برای کمک به مشتریان به سرعت پاسخ های مفیدی دریافت می کنند. اگر این بنیادها برگزار شود ، مشاورانی که مشتریان خود را به بهترین وجه می شناسند می توانند زمان کمتری را برای شکار حقایق و زمان بیشتری برای تهیه برنامه ها بگذرانند.

پست ابزارهای جدید ثروت Citi نشان می دهد که چگونه هوش مصنوعی در بانکداری به مشتریان کمک می کند تا سریعتر پاسخ دهند برای اولین بار ظاهر شد مجله AI GPTبشر



منبع:aigptjournal.com