بیشتر برنامه ها ظرف دو سال به درآمد ماهانه 1000 دلار نمی رسند


زن در کار خسته است.
تصویر: عناصر Sun_mio/Envato

طبق گفته وضعیت Revenuecat برنامه های اشتراک 2025 از بیش از 75،000 برنامه در پلتفرم خود ، برنامه های با قدرت AI از چندین دسته میراث بالاتر از چندین دسته میراث استفاده می کنند و پس از 30 روز درآمد هر نصب بالاتر از 63 سنت را مشاهده می کنند که برنامه های بهداشت و تناسب اندام را با همان نرخ مطابقت می دهد.

یعقوب ایتیتینگ ، مدیر ارشد اجرایی Revenuecat گفت: “کاربران مایل به پرداخت هزینه های بیشتر برای تجربیات معنادار AI هستند-اما به سادگی افزودن هوش مصنوعی کافی نیست.” وی گفت که توسعه دهندگان باید چیزی را “منحصر به فرد و چسبناک” بسازند.

این گزارش داده های سال 2024 را مورد بررسی قرار داده است و نشان می دهد که “اشتراک ها به تنهایی دیگر آن را قطع نمی کنند” ، و 35 ٪ برنامه ها اکنون اشتراک ها را با مواد مصرفی یا خریدهای طول عمر مخلوط می کنند ، روندی که در حال رشد است ، Eiting به طور جداگانه در یک نوشت پست وبلاگبشر

“Eiting گفت:” مدل های کسب درآمد ترکیبی راهی قوی برای به دست آوردن درآمد بیشتر بدون از دست دادن مزایای اشتراک است. “

یکی از یافته های اصلی این است که بیشتر برنامه ها در دو سال اول خود نمی توانند 1000 دلار درآمد ماهانه را بدست آورند. براساس این گزارش ، تعداد متوسط ​​روز برای رسیدن به 1000 دلار 60 است.

شکاف درآمدی درآمدی بین برنامه های برتر و بقیه

5 ٪ برتر برنامه های تازه راه اندازی شده 8،880 دلار درآمد کسب می کند – بیش از 400 برابر درآمد بعد از دو سال 25 ٪ پایین ، که بیش از 19 دلار نیست ، طبق گزارشبشر در این گزارش آمده است: “این شکاف از تفاوت 200 برابر سال گذشته به طرز چشمگیری گسترده تر شده است و ثابت می کند که بهترین برنامه ها قیمت گذاری را بهینه می کنند ، سریع تکرار می شوند و کاربران را بهتر می کنند.”

دسته برنامه های برتر کاربران بارگیری را به آزمایش می دانند

این گزارش نشان می دهد که سلامت و تناسب اندام از جمله برنامه های پزشکی اغلب برای محاکمه (24 ٪) خریداری می شوند ، و پس از آن برنامه های کاربردی از جمله آب و هوا ، مرجع و امور مالی با 23 ٪ ، آموزش (21 ٪) و عکس و فیلم (20.5 ٪).

لغو طی یک ماه

براساس این گزارش ، نزدیک به 30 ٪ اشتراک های سالانه در ماه اول لغو می شود. “اییتیت گفت:” اگر آنها را به دست نیاورید ، در پایان سال اول ، آنها از بین رفته اند. “

ماهانه در مقابل برنامه های سالانه

در این گزارش آمده است: اشتراک های ماهانه بالاترین نرخ فعال سازی مجدد را به همراه دارد ، به احتمال زیاد به دلیل کمتر موانع تعهد ، و پس از آن برنامه های هفتگی با نه درصد ، در حالی که برنامه های سالانه “مبارزه” است.

از نظر دسته ها ، عکس و فیلم و بهره وری در فعال سازی مجدد ماهانه ، در حالی که بازی های زیرنویس بازی می کنند ، و این گزارش حدس می زند که این ممکن است به دلیل خستگی بازیکن باشد. در این گزارش آمده است: خرید همچنین به دلیل مشارکت مکرر محدود ، مبارزات می کند. در این گزارش آمده است: رسانه ها و سرگرمی ها و عکس ها و فیلم ها قوی ترین فعال سازی ها را نشان می دهند زیرا هر دو از تجدید محتوای مداوم بهره مند می شوند.



منبع: https://www.techrepublic.com/article/news-apps-revenue-developers/