هوش مصنوعی ، کپی رایت ، و Deepfakes: آخرین گزارش دفتر کپی رایت ایالات متحده برای مشاغل چیست


نویسنده (ها): میرا رولان

در ابتدا منتشر شده در به سمت هوش مصنوعیبشر

هوش مصنوعی ، کپی رایت ، و Deepfakes: آخرین گزارش دفتر کپی رایت ایالات متحده برای مشاغل چیست

دفتر حق چاپ ایالات متحده فقط یک گزارش دو قسمتی در مورد حق چاپ و هوش مصنوعی ، و اگر یک رهبر تجارت هستید که در محتوای تولید شده توسط AI حرکت می کنید ، این چیزی است که می خواهید به آن توجه کنید. این گزارش ها در حال حاضر دو مورد از بزرگترین سؤالات حقوقی در هوش مصنوعی را برطرف می کند:

1 قسمت 1: ماکت های دیجیتالی: صداهای تولید شده توسط AI ، عمیق و شباهت های غیرمجاز ، چه کسی در دوران AI چهره ، صدا یا تصویر شما را در اختیار دارد؟

2 قسمت 2: حق چاپ: آیا می توانید در مورد محتوای تولید شده توسط AI ، از حق چاپ کپی رایت ادعا کنید؟

موضع دفتر حق چاپ چیست؟ اگر AI آن را درست کرد ، احتمالاً شما آن را ندارید. این گزارش پیامدهای جدی را برای مشاغلی که از هوش مصنوعی برای برندسازی ، ایجاد محتوا یا اتوماسیون استفاده می کنند ، ایجاد می کند. و در حالی که برخی از نتیجه گیری ها معنا پیدا می کنند ، برخی دیگر برای واقعیتی که قبلاً در آن زندگی می کنیم کمی منسوخ می شوند.

بیایید آن را تجزیه کنیم ، آنچه در این گزارش ها وجود دارد ، برای مشاغل چه معنی دارد و دفتر کپی رایت در آن به درستی (و اشتباه) در دست است. من می خواهم شما به یاد داشته باشید که وقتی ما در مورد AI و دفتر حق چاپ ایالات متحده صحبت می کنیم ، ما در مورد آن صحبت می کنیم هوش مصنوعیبشر

هوش مصنوعی و ماکت های دیجیتال: یک مشکل عمیق به دنبال یک قانون است

بیایید با قسمت 1: ماکت های دیجیتالبشر همه ما در مورد عمق های تولید شده AI شنیده ایم و دیده ایم. مانند یک سیاستمدار سخنرانی که هرگز نداده است. مشهور “تأیید” محصولی که هرگز از آنها استفاده نکرده است. یک نوازنده “آواز” آهنگی که هرگز ضبط نکرده اند. اگر در معرض دید عموم نیستید ، ممکن است فکر کنید که این امر روی شما تأثیر نمی گذارد ، اما ماکت های دیجیتال فقط معروف را هدف قرار نمی دهند. صداهای تولید شده AI قبلاً در کلاهبرداری باج استفاده شده است ، و تصاویر Deepfake در مدارس نشان داده شده است ، قلدری و باج خواهیبشر

اما آیا می دانید که هر روز ، حداقل 400 شرکت قربانی می شوند کلاهبرداری مدیرعاملبشر این یک حمله سایبری پیشرفته است که از Deepfakes و تاکتیک های فیشینگ تولید شده توسط AI برای دستکاری کارمندان در انتقال وجوه یا افشای اطلاعات حساس استفاده می کند. مجرمان سایبری ، مدیرعامل یک شرکت یا سایر مدیران را جعل می کنند ، با استفاده از صداهای کلون شده AI ، فیلم های عمیق یا ایمیل های ساخته شده برای ایجاد درخواست های کلاهبرداری مشروع به نظر می رسند. این خطر به ویژه برای مشاغلی که با آخرین پیشرفت در فریب AI محور همگام نشده اند ، بسیار زیاد است. شرکت هایی که فاقد پروتکل های امنیتی قوی هستند ، یا به سادگی فرض می کنند تیم های آنها می توانند کلاهبرداری را مشاهده کنند ، در حال یافتن راه سختی هستند که فناوری Deepfake امروز به طرز نگران کننده ای قانع کننده است. نکته مهم این است که 61٪ شرکت ها پروتکل ندارند برای انجام حملات عمیق. در حالی که 31 درصد از رهبران مشاغل معتقدند که دیپکیک ها خطر کلاهبرداری خود را افزایش نداده اندبشر

در حال حاضر ، هیچ قانون فدرال وجود ندارد که مستقیماً به ماکت های دیجیتال بپردازد. قوانین ایالتی متفاوت است ، و حقوق حریم خصوصی یا تبلیغات موجود فقط تا کنون پیش می رود. دفتر حق چاپ فقط به این مشکل اشاره نمی کند ، آنها می گویند ما نیاز داریم بوها قانون جدید فدرال که از همه محافظت می کند ، نه فقط افراد مشهور. آنها در حال برقراری تماس درست هستند.

اما ، همه ما می دانیم که این گزارش برای مهمانی دیر است. هوش مصنوعی قبلاً از مقررات پیشی گرفته است ، جن از بطری خارج است و ما نمی توانیم آن را دوباره وارد کنیم. ما همچنین می دانیم که کنگره دقیقاً برای حرکت سریع و با هرج و مرج مداوم ما در حال حاضر در دولت خود تجربه می کنیم به نظر می رسد که فقط کندتر خواهد شد. این بدان معنی است که مشاغل باید خودشان پلیس شوندبشر اگر از صداهای ، چهره ها یا تصاویر ناشی از AI در برندسازی ، بازاریابی ، یادگیری و توسعه یا تعامل مشتری استفاده می کنیدبا .

دفتر حق چاپ درست است که خواستار اقدام فدرال شود ، اما اشتباه برای این کار اشتباه است. مشکلی برای آینده است. این مشکل بیش از دو سال است که در اینجا وجود دارد. بیایید با برنامه روبرو شویم.

محتوای و کپی رایت AI تولید شده: یک دیدگاه گیر در خلاقیت

گزارش دوم ، قسمت 2: Coyrightabilty، یک سؤال ساده می پرسد: آیا آثار تولید شده AI می توانند دارای حق چاپ باشند؟

پاسخ دفتر حق چاپ: نه (دوره).

استدلال آنها؟ فقط انسانها می توانند نویسنده باشند. هوش مصنوعی می تواند کمک کند ، اما نمی تواند چیزی را ایجاد کند که واجد شرایط محافظت از حق چاپ باشد. اگر سریعاً در یک ابزار AI تایپ کنید ، نویسنده نیستید ، کاربر هستید. حتی اگر خروجی AI را اصلاح کنید ، اگر به اندازه کافی “خلاقیت اصلی انسان” کمک کنید ، فقط دارای حق چاپ است.

اکنون ، من می دانم که چندین نفر وجود دارند که پاراگراف قبلی را می خوانند و سعی می کنند با یک میلیون روش مختلف برای امتحان کردن و “ترک” سیستم ارائه دهند. شما استدلالهایی خواهید داشت ، “خوب اگر من فقط از هوش مصنوعی استفاده کنم تا افکارم را در کلمات قرار دهم؟“یا”چه می شود اگر من به یک خط خط به AI بدهم زیرا نمی توانم ترسیم کنم و این باعث می شود تصویر از نقاشی خط من باشد؟“تنها چیزی که باید بگویم این است که من قوانین را تنظیم نمی کنم ، من فقط این قانون را به اشتراک می گذارم.

همچنین ، از نظر قانونی ، این مطابق با قانون حق چاپ موجود است. با این حال ، من موافقم که برای دنیایی که در واقع در آن زندگی می کنیم ، منسوخ می شود. هوش مصنوعی فقط تولید محتوای پرتحرک نیست ، بلکه توسط طراحان ، نویسندگان ، فیلمسازان و نوازندگان به عنوان بخشی از یک روند خلاق استفاده می شود. این ایده که هوش مصنوعی فقط ابزاری است ، مانند یک برس یا دوربین ، مقیاس و پیچیدگی خلاقیت ناشی از AI را نادیده می گیرد.

در اینجا جایی است که من فکر می کنم دفتر حق چاپ آن را اشتباه کرده است ، برخی ممکن است استدلال کنند که خلاقیت با کمک AI هنوز خلاقیت است. سیستم حقوقی هنوز آماده تعریف آن نیست. راهی برای بسیاری از مناطق خاکستری وجود دارد.

بنابراین ، مشاغل باید چه کاری انجام دهند؟

دفتر کپی رایت هنوز قوانین را بازنویسی نکرده است ، اما اگر از محتوای تولید شده AI استفاده می کنید ، نمی توانید منتظر بمانید تا قوانین را به دست آورید. اینجا آنچه باید در مورد آن فکر کنید در حال حاضر:

1 فرض نکنید که شما دارای محتوای تولید شده توسط AI هستید. اگر AI آن را ایجاد کند ، ممکن است حقوق انحصاری نداشته باشید. من به تازگی کتابی در مورد همین موضوع منتشر کردم ، به نام آن “مورد کنجکاو Chatterbotgpt” توصیه من ، قبل از استفاده از آن در صنایع برند ، بازاریابی یا صنایع معنوی ، دو بار فکر کنید.

2 اگر از صداهای ، تصاویر یا متن تولید شده از AI استفاده می کنید ، مجوزهای صریح دریافت کنید. سیا صدور مجوز و توافق نامه های قراردادی برای جلوگیری از دادخواستها در فضای ماکت دیجیتال بسیار مهم تر از همیشه خواهد بود.

3 انعطاف پذیر باشید. قانون کپی رایت کند است ، اما چالش های قانونی اینگونه نیست. دادگاه ها ، نه کنگره ، ممکن است اولین کسی باشد که سابقه واقعی در مورد مالکیت هوش مصنوعی را تعیین می کند. چشم و گوش خود را لایه برداری نگه دارید.

4 فراتر از کپی رایت فکر کنید. اگر کپی رایت کار تولید شده توسط AI را پوشش ندهد ، ممکن است مشاغل برای تأمین مالکیت نسبت به محتوای خود به علائم تجاری ، اسرار تجاری و حمایت از داده های اختصاصی مراجعه کنند.

5 شفاف باشید مشتریان و کارمندان به نحوه استفاده از هوش مصنوعی توجه می کنند. مقدم بودن در مورد محتوای تولید شده AI می تواند اعتماد ایجاد کند و به شما در جلوگیری از واکنش شدید کمک کند. همچنین از سیاست های استفاده از هوش مصنوعی استفاده کنید تا کارمندان بتوانند از آن پیروی کنند.

گرفتن نهایی میرا

تنظیم کننده های دولت سرعت ملاس را حرکت می دهند و تمایل دارند که بیشتر از این گیر بیفتند. AI سریعتر از سرعت نور حرکت می کند. برای محافظت از خود ، مشاغل باید فعال باشند ، نه واکنشی. گزارش های دفتر حق چاپ گامی در جهت درست است ، اما آنها به اندازه کافی در شناخت واقعیت خلاقیت با قدرت هوش مصنوعی پیش نمی روند زیرا در حال حاضر وجود دارد. آنها در حال رفتار با هوش مصنوعی هستند ، وقتی در واقعیت ، در حال حاضر در نحوه ایجاد مشاغل و عموم مردم در سطح جهان ادغام شده است.

بنابراین من شما را با این س questions الات ترک می کنم: در حالی که قانون پاهای خود را می کشد ، حرکت شما چیست؟ آیا صبر می کنید و به وضوح امیدوار خواهید بود ، یا اکنون کنترل خود را برای محافظت از شغل خود قبل از اینکه خیلی دیر شود ، کنترل خواهید کرد؟

منتشر شده از طریق به سمت هوش مصنوعی



منبع: https://towardsai.net/p/machine-learning/ai-copyright-and-deepfakes-what-the-u-s-copyright-offices-latest-report-means-for-businesses