CloudFlare اعتبار محتوا را برای اصالت تصویر اتخاذ می کند


CloudFlare دارای مدرک محتوای یکپارچه ابرداده در تصاویر CloudFlare است ، شرکت شبکه تحویل محتوا که در تاریخ 3 فوریه اعلام شد. اولین بار در سال 2021 توسط ائتلاف برای اثبات محتوا و اصالت (C2PA) پیشنهاد شده است ، اعتبار محتوا مشخص می کند که آیا یک تصویر تولید شده است ، اصلاح شده با آن اصلاح شده است ، با اصلاح شده ، با اصلاح شده است. AI ، یا عکاسی.

حدود 20 ٪ از خصوصیات اینترنتی از CloudFlare استفاده می کنند ، محتوای اصالت ابتکار عمل مدیر جامعه جن تسه در یک پست وبلاگ اشاره کردبشر

ویل آلن ، رئیس کنترل هوش مصنوعی ، حفظ حریم خصوصی و رسانه ها در CloudFlare ، در پست وبلاگ گفت: “ما اکنون دوربین هایی از تولید کنندگان سخت افزار ، ویرایش ابزار و نرم افزار و مدیران دارایی های دیجیتال با اعتبار محتوای پخته شده در آنها داریم.” “این آخرین مایل که در واقع در سراسر وب به کاربر می رسد ، چه از طریق تلفن و چه در مرورگر آنها – که از دست رفته است.”

آلن قبلاً معاون رئیس جمهور در Adobe بود و به تأسیس C2PA و ابتکار اصالت محتوا کمک کرد.

ببینید: آیا رمزنگاری C2PA می تواند کلید مبارزه با اطلاعات نادرست AI محور باشد؟

تصاویر CloudFlare پیدا کردن اعتبار محتوا را کمی ساده تر می کند

اعتبار محتوا را می توان در چندین مرحله از فرآیند به تصاویر وصل کرد. برخی از دوربین ها می توانند آنها را به صورت خودکار به تصاویر وصل کنند. با این حال ، شبکه های تحویل محتوا مانند CloudFlare می توانند اعتبار را تا زمانی که تصویر در یک وب سایت نمایش داده می شود ، تغییر دهند. TSE اتخاذ استاندارد Cloudflare را به عنوان راهی برای حفظ اطلاعات در مورد پیشرفت تصویر از طریق “تحویل مایل آخر” می نامد.

پیش از این ، اگر تصویری به هر طریقی تغییر یابد ، از جمله تغییر نوع پرونده یا تغییر اندازه ، اطلاعات اعتبار محتوا به راحتی از بین می روند. CloudFlare مکانیسمی برای حفظ آن اطلاعات فراهم می کند.

مشاهده کنید: محققان امنیتی شرکت AI را پیدا کردند Deepseek دسترسی به برخی از بانکهای اطلاعاتی خود را در معرض دید عموم قرار دادبشر

آلن گفت: “سرویس ما اعتبار محتوا را که هنگام ورود به پرونده به پرونده وصل شده اند ، تشخیص می دهد. “تصاویر CloudFlare کاربران می توانند به سادگی” اعتبار محتوا را حفظ کنند “و هر اعتبار محتوای تعبیه شده حفظ می شود.”

اعتبار محتوا را می توان مشاهده کرد ابزار بازرسی Adobe یا ابزار خط فرمان C2PAبشر

آلن گفت: “ما SSL برای گواهینامه های وب سایت داریم و DKIM را برای نامه الکترونیکی داریم.” “تأیید رمزنگاری اطلاعات ، سنگ بنای اینترنت است. این برای محتوا وجود نداشت ، و اکنون چنین می کند. “

چه چیزی برای اعتبار محتوا در CloudFlare وجود دارد؟

آلن گفت ، CloudFlare در حال کار بر روی انواع اعتبار محتوا برای فیلم است.

علاوه بر این ، آلن از مشتریان و کاربران CloudFlare دعوت کرد تا بازخورد و ایده هایی در مورد اعتبارنامه ارائه دهند. وی بازخورد دریافت کرده است که برخی از مشتریان می خواهند اعتبار محتوا را در اوایل خط لوله تصویر جابجا کنند.

Google و Adobe سال گذشته اعتبار محتوا را اتخاذ کردند

در ماه مه سال 2024 ، Adobe اعتبار محتوا و Firefly تولید کننده آن را به برنامه Bounty Bounty خود باز کرد. Google Search با استفاده از منوی “درباره این تصویر” و لنزهای Google ، در سپتامبر 2024 به اعتبار محتوا امضا شد.



منبع: https://www.techrepublic.com/article/cloudflare-content-credentials/