
در این مصاحبه اختصاصی ، ما با آندریاس ایوآنو، مدیرعامل همیشه، برای کشف سفر خود از وبلاگ نویسی B2B و تأثیر رسانه های اجتماعی برای ایجاد یک بستر نوآورانه AI محور. آندریاس با داشتن هوش مصنوعی Everneed در خط مقدم انقلابی در تصمیم گیری های تجاری از طریق راه حل های اطلاعاتی شخصی ، در مورد چگونگی شکل گیری شرکت در آینده ایجاد محتوا ، تمایز بازار و بازاریابی شخصی بحث می کند. او همچنین در مورد نقش محوری بازخورد کاربر ، چگونگی هوش مصنوعی Everneed به مشاغل در هر اندازه ، و توصیه های وی برای کارآفرینانی که به دنبال اهرم هوش مصنوعی برای رشد هستند ، بینش هایی را به اشتراک می گذارد.
چه چیزی شما را به انتقال یک وبلاگ نویس B2B و تأثیرگذار رسانه های اجتماعی به تأسیس هوش مصنوعی Everneed القا می کند؟
من به عنوان یک وبلاگ نویس و یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی در فضای B2B ، فرصتی بی نظیر دیدم که به من انگیزه داد تا به سمت راه حل های اطلاعات شخصی برای مشاغل حرکت کنم ، که منجر به ایجاد هوش مصنوعی Everneed شد. من تمایل داشتم که به شرکتها کمک کنم تا از طریق توصیه ها و بینش های پیشرفته ، فرایندهای تصمیم گیری خود را بهبود بخشند. علاوه بر این ، من اشتیاق دیرینه ای به فناوری و نوآوری داشتم ، بنابراین فقط این حس را داشت که من Everneed AI را تأسیس کردم.
چگونه می بینید که هوش مصنوعی در 5 سال آینده در صنعت ایجاد محتوا متحول شده است؟
پنج سال آینده شاهد تغییر پارادایم در صنعت ایجاد محتوا خواهد بود زیرا هوش مصنوعی باعث تقویت فرایندها و همچنین خلاقیت می شود. شرکت هایی که در مدل های زبان هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تخصص دارند ، با نوشتن کپی سفارشی در مقیاس ، به مشاغل ایجاد محتوا کمک می کنند. علاوه بر این ، هوش مصنوعی پتانسیل تجزیه و تحلیل داده ها و روندهای موجود برای تولید محتوای بسیار جذاب تر را دارد و مخاطب هدف را در خط مقدم نگه می دارد. به طور خلاصه ، مشاغل قادر به ایجاد محتوای بسیار پویا تر خواهند بود و به لطف هوش مصنوعی ، کار سازندگان محتوا بسیار ساده تر و کارآمدتر خواهد بود.
با وجود بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی امروزه ، چگونه Everneed AI خود را در بازار متمایز می کند؟
هوش مصنوعی Everneed با ادغام الگوریتم های پیشرفته خودآموز با یک رابط اساسی ساده و آسان برای استفاده ، در بازار پیش می رود. در نتیجه ، ابزارهای دارای هوش مصنوعی ما ساده و به شکلی طراحی شده اند که درک آن برای همه کاربران آسان است. در عین حال ، Everneed AI توصیه ها و بینش های متناسب با هر کاربر را برای تجربه بهتر با محصول ارائه می دهد. دامنه وسیعی از نوآوری همراه با رضایت مشتری عمیق ، تجربه کاربر هوش مصنوعی همیشه در مقایسه با سایر ابزارهای هوش مصنوعی موجود در بازار را تجربه می کند.
بازخورد کاربر در شکل دادن به توسعه پلت فرم AI SAAS شما چه نقشی دارد؟
بازخورد کاربر سنگ بنای بهبود پلت فرم AI SAAS ما است. بازخورد کاربر منبعی است که به ما کمک می کند تا نیازهای مشتریان ، ترجیحات و نقاط درد را نیز درک و درک کنیم. این به ما کمک می کند تا درک کنیم که کدام ویژگی های جدید در اولویت قرار خواهد گرفت ، کدام یک از ویژگی های موجود نیاز به بهبود دارد و کدام یک از آنها تجربه کاربر را تقویت می کند. شنیدن کاربران ما برای فرآیند طراحی ضروری است زیرا به ما کمک می کند تا سکویی را ایجاد کنیم که انتظارات را برآورده کند. بنابراین ، همچنان به ما بازخورد ارائه دهید. این همان چیزی است که به ما کمک می کند تا سکوی خود را تکامل دهیم.
چگونه اطمینان می دهید که هوش مصنوعی Everneed برای مشاغل کوچک و شرکت های بزرگ در دسترس است؟
به منظور حفظ سطح معقول تعامل با مشاغل کوچک و شرکتهای بزرگ ، Everneed AI انتخاب قیمت های مختلفی را مطابق با قیمت مناسب هر مشتری ارائه می دهد. علاوه بر این ، تیم پشتیبانی ما برای کمک به و اطمینان از اینکه هر دو مشاغل کوچک و بزرگ از فناوری هوش مصنوعی ما استفاده می کنند ، در دسترس است. علاوه بر این ، ما علاوه بر جمع آوری و ارزیابی بازخورد کاربران به منظور اطمینان از اینکه خدمات ما انتظارات هر دو شرکت کوچک و بزرگ را برآورده می کنند ، به طور مرتب برای ارتقاء سکوهای خود تلاش می کنیم.
چه روندهای بازاریابی دیجیتال بیشترین هیجان را به شما تحریک می کند ، و فکر می کنید هوش مصنوعی آنها را بیشتر شکل می دهد؟
پیشرفت در بازاریابی دیجیتال که بیشترین تحریک را به من می دهد ، رشد تکنیک های بازاریابی شخصی است. من از دیدن چگونگی استفاده از مشاغل و تجزیه و تحلیل برای دستیابی به مخاطبان خود از طریق محتوای متناسب و ارائه به طور خاص برای آنها لذت می برم. این یک تعامل جالب و مناسب تر برای مشتریان است.
فناوری هوش مصنوعی با اجازه دادن به مارک ها ، معیارهای بیشتری را ارزیابی و به کار می برد و در نتیجه با دقت بیشتری با مردم ، ارتباطات بازاریابی شخصی را به شدت تغییر می دهد. استانداردهای بازاریابان نیاز به تغییر دارند زیرا درک مصرف کنندگان هدفمند چیزی بیش از درک این است که از چه ابزاری و نرم افزاری استفاده می کنند. این در مورد پیش بینی چگونگی تأثیر این موارد بر رفتار و ترجیحات آنها خواهد بود.
در دامنه وسیع تری ، من نمی توانم صبر کنم تا ببینم چگونه AI به شکل گیری فرآیندهای بازاریابی دیجیتال و کمک به مارک های کمک به تعامل با بینندگان به روشی عمیق تر ادامه خواهد داد.
تجربه شما به عنوان یک تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی چگونه بر ویژگی ها و جهت گیری هوش مصنوعی Everneed تأثیر گذاشته است؟
در ظرفیت من به عنوان یک تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی ، توسعه و جهت گیری هوش مصنوعی Everneed تا حد زیادی تحت تأثیر قرار گرفت. تعامل من با پیروان و مارک ها به من بینش در مورد انتظارات کاربران از یک برنامه دستیار شخصی داد. این امکان را به ما داده است تا بتوانیم روی ویژگی هایی مانند ترکیب با رسانه های اجتماعی ، اصلاح توصیه ها متناسب با کاربر و یک رابط کاربری آسان تمرکز کنیم. علاوه بر این ، تجربه من در طراحی یک کمپین بازاریابی مفید بوده است که علاقه به مجموعه خاصی از مشتریانی را که می خواهیم به آن برسیم و آگاهی از برند را به خود جلب می کند ، سودمند است. من به عنوان یک تأثیرگذار اجتماعی ، توانسته ام از توسعه هوش مصنوعی Everneed به عنوان یک بستر جذاب تر و کاربر پسند تر قدردانی کنم.
به کارآفرینانی که به دنبال اهرم هوشی در مشاغل خود هستند ، چه توصیه ای می کنید؟
برای کسانی که خود اشتغالی دارند و می خواهند از هوش مصنوعی در تجارت خود استفاده کنند ، توصیه من این است که ابتدا تعیین کنید که کدام چالش ها یا مناطقی خاص که هوش مصنوعی می تواند تغییر کند. سعی کنید هنگام برنامه ریزی استراتژی اجرای AI خود ، اهداف خود را پاک کنید.
برای شروع ، همیشه مطمئن شوید که روی منابع انسانی و محصولات فناوری مناسب تمرکز کنید. برای ادغام موفقیت آمیز هوش مصنوعی در تجارت خود ، تشکیل نیروی کار که در هوش مصنوعی تخصص دارد و علم داده بسیار مهم است. همچنین ممکن است بخواهید کار با فروشندگان یا مشاوران فناوری هوش مصنوعی را در نظر بگیرید تا به پیشرفته ترین ابزارها و منابع موجود دسترسی پیدا کنید.
از همه مهمتر ، مایل باشید چیزهای جدید را امتحان کنید و شکست بخورید. هوش مصنوعی هنوز یک رشته در حال توسعه است و برای شما بسیار انعطاف پذیر و مایل به اتخاذ استراتژی های جدید است. شما می توانید با آزمایش مداوم و بهبود راه حل های هوش مصنوعی خود ، از رقابت و نوآوری در تجارت خود جلو بمانید.
اگر مجبور بودید یک نوآوری محور AI را نامگذاری کنید که می تواند به طور کامل بهره وری را تغییر دهد ، چه خواهد بود و چرا؟
یکی از بهترین نوآوری های تحول آمیز AI با بهره وری ، تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده است. بر اساس الگوریتم های هوش مصنوعی ، یک حجم عظیم از داده ها پردازش می شود و بعداً برای به دست آوردن دقت پیش بینی کننده روندها ، رفتار مشتری و تغییر در بازار استفاده می شود. این فرایند یک تجارت یا شرکت را قادر می سازد تا منابع را به طور مؤثر تخصیص دهند ، تصمیمات بهتری بگیرند و فرایندهایی را برای دستیابی به بهره وری بالاتر به روز کنند. به همین ترتیب ، این کار باعث افزایش زمان و کارآیی منابع می شود زیرا بنگاهها دیگر نیازی به حدس زدن در مورد اینکه آیا تصمیمات خاص سودمند خواهد بود یا خیر ، دیگر نیازی به حدس زدن ندارند.