نویسنده(ها): موکوندان سانکار
در ابتدا منتشر شد به سمت هوش مصنوعی.
نگاهی درونی به احساسات رسانه ای و مسائل کلیدی در استفاده از داده ها
این داستان فقط برای اعضا در اختیار ماست. برای دسترسی به تمام Medium ارتقا دهید.
در زمان نوشتن این مقاله، انتخابات 2024 ایالات متحده در چند ساعت آینده اعلام می شود، و اگر شما هم مثل من هستید، احساس می کنید اخبار مملو از داستان های مربوط به نامزدها است، داغ است. مشکلات دکمه، و همه چیز در این بین. اما با این همه اطلاعات موجود، چه چیزی در واقع داستان این انتخابات را شکل می دهد؟ و چگونه کامالا هریس و دونالد ترامپ در رسانه ها به تصویر کشیده می شوند؟
تصمیم گرفتم با استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل صدها مقاله خبری در مورد انتخابات نگاهی دقیق بیندازم. هدف من؟ برای کشف الگوهای احساسات رسانهای، موضوعات کلیدی مورد بحث را شناسایی کنید و تصویر واضحتری از آنچه رسانهها واقعاً روی آن تمرکز دارند به دست آورید. در اینجا چیزی است که من پیدا کردم – و ممکن است در حالی که به سمت روز انتخابات پیش می رویم به معنای آن باشد.
در این پست، قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه داده ها می توانند به پاسخ به این سوالات کمک کنند. با استفاده از پایتون، صدها مقاله خبری اخیر در مورد انتخابات را تجزیه و تحلیل کردم. هدف؟ برای کشف الگوهای احساسات رسانهای، دریابید که چه موضوعاتی باعث ایجاد روایت میشوند و در نهایت شفافتر… وبلاگ کامل را به صورت رایگان در Medium بخوانید.
منتشر شده از طریق به سمت هوش مصنوعی
منبع: https://towardsai.net/p/machine-learning/whats-really-driving-the-2024-election-narrative