در 24 سپتامبر، گوگل ویژگی های جدید و در دسترس بودن گسترده را اعلام کرد گوگل جمینی برای کاربران محل کار
برنامههای Workspace Business، Enterprise و Frontline اکنون شامل برنامه مستقل Gemini میشوند. گوگل با جدیدترین مدلها و ویژگیهای جدید برای مراکز تماس، هوش مصنوعی را برای خدمات مشتریان دو برابر میکند. علاوه بر این، مشتریان نسخه Workspace Business به مشاور امنیتی، یک ربات چت برای مدیران امنیتی دسترسی خواهند داشت.
Google Gemini به صورت بین المللی در دسترس است بیش از 230 کشور.
Google کنترلهای اداری را به اشتراکهای تجاری اضافه میکند
کاربران Workspace Business، Enterprise و Frontline اکنون می توانند به برنامه مستقل Gemini با تنظیمات مدیریتی یکپارچه و حفاظت از داده دسترسی داشته باشند.
پیش از این، آنها مجبور بودند برای استفاده از نسخه عمومی هوش مصنوعی به حساب های شخصی تغییر کنند. اکنون، یک کنسول مدیریت کاربران را قادر میسازد تا محدودیتهایی را برای نحوه رسیدگی به درخواستها و حفظ پاسخهای تولید شده توسط Gemini تعیین کنند. Gemini از دادههای سازمانی مشتریان، درخواستها یا پاسخهای تولید شده برای آموزش مدلهای Google استفاده نخواهد کرد.
این گسترش به طرحهای Business، Enterprise و Frontline جدا از افزودنی Gemini for Workspace است. این افزونه Gemini را مستقیماً در Gmail، Docs، Drive و سایر برنامههای Workspace ادغام میکند.
ببینید: Google Gemini و ChatGPT دارند قابلیت های کمی متفاوت.
هوش مصنوعی مکالمه ابزارهای مرکز تماس را بهبود می بخشد
مراکز تماس در حال تبدیل شدن به یک زمین آزمایشی محبوب برای هوش مصنوعی مولد هستند. گوگل یکی از شرکت هایی است که روی هوش مصنوعی مولد به عنوان جایگزینی انعطاف پذیرتر برای درختان تلفن سنتی شرط بندی می کند.
مجموعه تعامل با مشتری با هوش مصنوعی گوگل، نسخه جدیدی از بینش هوش مصنوعی مرکز تماس، برای مراکز تماس همه کانالی در نظر گرفته شده است. هوش مصنوعی Gemini 1.5 Flash را در موارد زیر اعمال می کند:
- برنامه های کاربردی CRM
- برنامه های کاربردی مدیریت نیروی کار
- سیستم های تلفن برای خدمات مشتری.
فلش جمینی 1.5 با ارائه بینشهای عمیقتر و کاربردیتر، قابلیتهای بیشتری را به محصولی که قبلاً با نام Contact Center AI Insights شناخته میشد، اضافه میکند. مدل جدیدتر هوش مصنوعی قادر به ایجاد KPI، توصیه دستهبندی موضوعات پرس و جو برای اولویتبندی و توصیه میکند که چگونه مدیران عملیات و تیمهای تضمین کیفیت میتوانند خدمات را بهبود بخشند.
هوش مصنوعی کیفیت، یکی دیگر از ویژگی های جدید، به طور خودکار به هر تعامل با مشتری یک امتیاز اختصاص می دهد. این به مرکز تماس بهعنوان یک عملکرد سرویس (CCaaS) در مجموعه تعامل با مشتری، که تجربیات مشتری را در وب، تلفن همراه، صدا، ایمیل و برنامهها یکپارچه میکند، مرتبط میشود.
برای دسترسی به ویژگیهای جدید، مشتریان هوش مصنوعی Google Contact Center میتوانند برای اطلاع از جزئیات قیمت مجموعه تعامل با مشتری با بخش فروش تماس بگیرند.

نمایندگان مکالمه: راه دیگری برای پاسخ به سوالات مشتریان
عوامل هوش مصنوعی به عنوان راهی ممکن برای تحقق ROI از هوش مصنوعی مولد دیده می شوند. در مجموعه تعامل با مشتری، Google نمایندگان مکالمه را ارائه می دهد. این عوامل هوش مصنوعی می توانند به برخی از سؤالات مشتری پاسخ دهند و اقدامات خودکار مانند تأیید هویت مشتری را انجام دهند.
Agent Assist، یک ابزار هوش مصنوعی مولد جداگانه برای نمایندگان خدمات مشتری، ویژگی های زیر را در 24 سپتامبر به دست آورد:
- دانش مولد: پیشنهادات جستجو را بر اساس مکالمه ارائه می دهد.
- مربیگری: اطلاعات سازمان شما را در اختیار نمایندگان مراقبت از مشتری قرار می دهد تا دقت پاسخ و پایبندی به فرآیند را بهبود بخشد.
- جمع بندی: پس از هر تماس، جمعبندیهایی را برای نمایندگان مراقبت از مشتری ایجاد میکند.
- پاسخ هوشمند: پاسخ های پیشنهادی را ارائه می دهد.
- ترجمه زنده: پشتیبانی از ترجمه بلادرنگ به بیش از 100 زبان.
مشاور امنیت نقاط دردسر احتمالی را برای مدیران فناوری اطلاعات خلاصه می کند
ویژگی جدید مشاور امنیتی که برای حفاظت از تهدید و داده در نظر گرفته شده است، یک ایمیل نوشته شده با هوش مصنوعی است که به صورت دورهای برای مدیران فناوری اطلاعات با بینشهایی از سراسر سازمان ارسال میشود. این ایمیل مراحلی را ارائه می دهد که مدیران می توانند برای افزایش امنیت انجام دهند.
گوگل در 24 سپتامبر گفت که مشاور امنیتی «طی چند هفته آینده» برای مشتریان نسخه تجاری Workspace در دسترس خواهد بود.
Gemini for Workspace گواهینامه های صنعتی دریافت می کند
در نهایت، گوگل اعلام کرد Gemini برای Workspace برای برخی از استانداردهای امنیتی و حریم خصوصی صنعت، از جمله:
- SOC 1/2/3.
- ISO 27001.
- ISO 27701.
رقبای Gemini برای Workspace
رویکرد گوگل با Gemini شباهت های قابل توجهی به ادغام مایکروسافت از Copilot در مجموعه های امنیتی و 365 آن دارد. مایکروسافت خود را راه اندازی کرد Copilot برای امنیت در ماه مارس
برخی از قابلیت هایی که Gemini برای حرفه ای ها دارد نیز می تواند انجام شود ChatGPT Enterprise، اگرچه Google Gemini با زیرساخت مرکز تماس موجود ادغام می شود. Salesforce و دیگر شرکت های مرکز تماس هوش مصنوعی ممکن است خدمات مشابهی را برای پاسخ های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در طول تماس ارائه دهد.
اخبار بیشتری از Google Gemini در اواخر این هفته انتظار می رود
Google یک تظاهرات حضوری پیرامون موضوع Gemini at Work در نیویورک در 26 سپتامبر برگزار خواهد کرد. ما با برداشت های عملی گزارش خواهیم داد.
منبع: https://www.techrepublic.com/article/gemini-ai-security-customer-engagement/