10 ترند برتر هوش مصنوعی و LLM که بازاریابی را تغییر می دهد در سال 2024


نویسنده(های): موکوندان سانکار

در ابتدا منتشر شد به سمت هوش مصنوعی.

10 روند برتر هوش مصنوعی و LLM که بازاریابی را در سال 2024 متحول می کند، کشف کنید. بیاموزید که چگونه استراتژی های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند محتوای تولیدی، شخصی سازی بیش از حد، و تجزیه و تحلیل های پیش بینی کننده، تعامل با مشتری و اثربخشی بازاریابی را متحول می کنند.

این داستان فقط برای اعضا در اختیار ماست. برای دسترسی به تمام Medium ارتقا دهید.

تصویر تولید شده با هوش مصنوعی توسط نویسنده

من از علاقه مندان به بازاریابی هستم. به طور خاص بازاریابی داده محور. شما نوع آن را می شناسید – زمانی که از داده ها برای هدایت تصمیمات بازاریابی استفاده می کنید. این یک رویه رایج در سال های اخیر است. من در گذشته در نقش هایی کار کرده ام که از نزدیک با رهبران بازاریابی کار کرده ام و از هر ثانیه تعاملم لذت برده ام.

شرکت‌ها بازاریاب‌های آگاه به داده‌ها را استخدام می‌کنند تا مطمئن شوند که می‌توانند از داده‌ها برای هدایت کمپین بازاریابی بعدی خود استفاده کنند. اینجاست که وارد می‌شوم. من با آن‌ها کار می‌کنم تا به درک داده‌ها کمک کنم و اگر داده‌محور نیستند، به آنها قدرت می‌دهم.

همه موارد فوق قبل از یکی از اختراعات بزرگ دنیای مدرن بود: هوش مصنوعی (AI). به لطف ظهور هوش مصنوعی و مدل‌های زبان بزرگ (LLM)، بازاریابی از استراتژی‌های داده‌محور به رویکردی پویاتر و مبتنی بر بینش تکامل یافته است. در چند سال گذشته، برندها توانسته‌اند با مشتریان خود ارتباط شخصی بیشتری داشته باشند هوش مصنوعی مولد تکنولوژی.

اشتیاق من به بازاریابی همراه با اشتیاق من به هوش مصنوعی باعث شده است که 10 گرایش برتر بازاریابی را کشف کنم که … وبلاگ کامل را به صورت رایگان در Medium بخوانید.

منتشر شده از طریق به سمت هوش مصنوعی



منبع: https://towardsai.net/p/artificial-intelligence/top-10-ai-and-llm-trends-transforming-marketing-in-2024