کمک‌های هوش مصنوعی در مراکز تماس: افزایش کارایی و تقویت تقویت CX



پتانسیل هوش مصنوعی برای افزایش تعاملات با مشتری و رسیدگی به مسائل مربوط به کارکنان مرکز تماس نشان می دهد که چگونه افراد و خلبانان می توانند با هم کار کنند. برای یک وبینار به ما بپیوندید که در آن رابین گاریس، مدیر عامل و تحلیلگر اصلی Metrigy، ما را در تحقیقاتی که از نقش یک کوپیلوت در یک پلت فرم مرکز تماس مدرن پشتیبانی می‌کند، بررسی می‌کند، تفاوت‌های کلیدی بین تقویت عامل و تقویت سرپرست را بررسی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه این فناوری‌ها تقویت می‌شوند. بهره وری، بهبود تجربیات مشتری و بهینه سازی تصمیم گیری در زمان واقعی. در پایان جلسه، بینش هایی در مورد استقرار راه حل های کمکی برای ارتقای عملکرد مرکز تماس خود به دست خواهید آورد.



منبع: https://aibusiness.com/responsible-ai/ai-copilots-in-contact-centers-boosting-efficiency-enhancing-cx