نویسنده(های): لازار گوگلتا
در ابتدا منتشر شد به سمت هوش مصنوعی.
این داستان فقط برای اعضا در اختیار ماست. برای دسترسی به تمام Medium ارتقا دهید.
بهبود کسب و کار شما یک کار روزانه و خسته کننده است، اما استفاده از داده های رقابتی می تواند بینش اساسی جالبی را ارائه دهد.
تجزیه و تحلیل داده ها به شما امکان می دهد بدانید که چگونه در مقابل رقبا قرار می گیرید و چگونه می توانید دارایی های خود را بهبود بخشید، مانند وب سایت، ساعات کاری، تجهیزات اضافی و غیره.
امروز، نحوه جمعآوری، پردازش و تجزیه و تحلیل دادههای Google Maps را به نفع خود و در نهایت بهبود کسبوکار محلی خود بررسی خواهیم کرد. ما از ابزار Octoparse Web Scraping برای به دست آوردن داده ها و Python برای تجزیه و تحلیل سریع آن ها استفاده خواهیم کرد.
بیایید درست به آن بپریم!
ابزاری که امروز می سازیم دو جزء دارد. ابتدا باید موضوع تحقیق خود را مشخص کنیم. فرض کنید میخواهیم بارهای تاپاس در مادرید و تمام ویژگیهایی را که جمعآوری داده به ما ارائه میدهد، تجزیه و تحلیل کنیم. پس از تهیه فایل اکسل، آن را در پایتون آنالیز کردیم تا ببینیم چگونه آن را بهبود ببخشیم.
سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف آموزشی است. ما هیچکس را تشویق نمیکنیم که وبسایتها، بهویژه آن دسته از داراییهای وب را که ممکن است شرایط و ضوابطی در برابر چنین اقداماتی داشته باشند، حذف کند.
ما از برنامه Octoparse Web Scraping برای این قسمت به نام صفحه فهرست و جزئیات Google Maps استفاده می کنیم… وبلاگ کامل را به صورت رایگان در Medium بخوانید.
منتشر شده از طریق به سمت هوش مصنوعی