چگونه من یک فیلم AI ساختم: رودخانه وراثت


نویسنده (ها): سوفیا بانتون

در ابتدا منتشر شده در به سمت هوش مصنوعیبشر

چگونه من یک فیلم AI ساختم: رودخانه وراثت

صحنه از رودخانه وراثت:
ایجاد شده با استفاده از Google ImageFX و متحرک با باند Gen-3 Alpha Turbo. این صحنه تنظیمات فضای باز فیلم و تمرکز مکرر روی آب را به عنوان یک لنگر بصری ایجاد کرد.

من عاشق فیلم ها هستم. من عاشق هالیوود قدیمی هستم. من عاشق انیمیشن هستم – و داستانهایی با قهرمانان.

من به طور تصادفی تصمیم گرفتم پس از انیمیشن کردن چند تصویر از AI تولید شده ، وارد یک جشنواره فیلم شوم. بدون هیچ داستان و مفهومی در ذهن ، من در لپ تاپ خود نشسته ام سه هفته برای ایجاد چیزی مختصر ساده بود: فیلمی را تولید کنید که یک تا ده دقیقه طول داشته باشد و هوش مصنوعی را به روشی معنی دار گنجانید.

در ابتدا ، احساس می کردم یک فیلم یک دقیقه ای تمام چیزی است که می توانستم مدیریت کنم. در کمال تعجب ، من با یک فیلم 6 دقیقه ای و 11 ثانیه ای مجهز به یک فیلم به پایان رسیدم موسیقی متن فیلمبشر شهادت به میزان هوش مصنوعی و دسترسی به هوش مصنوعی.

به خاطر داشته باشید ، در حالی که من خودم را یک داستان نویس هوش مصنوعی می نامم ، من هیچ آموزش رسمی در هنر فیلم ندارم. من در واقع یک دانشمند و یک حرفه ای هوش مصنوعی هستم.

در اینجا نحوه ساخت من است رودخانه وراثتبشر

فیلم را تماشا کنید

در اینجا یک گزیده از 2 دقیقه ای از رودخانه وراثتبشر این ارسال کامل جشنواره نیست ، بلکه یک نسخه کوتاه است که لحن بصری و سبک فیلم را نشان می دهد.

گزیده ای از 2 دقیقه ای از فیلم کوتاه AI تولید شده. ایجاد شده با استفاده از Google ImageFX ، باند Gen-3 Alpha Turbo و Capcut Pro.

تنظیم

این داستان کاملاً در خارج از منزل اتفاق می افتد و در یک رودخانه قرار دارد. آب لنگر بینایی مکرر است – از سطح آرام رودخانه گرفته تا امواج طوفانی اقیانوس. من قصد داشتم هم فانتزی و هم رئالیسم را ضبط کنم ، با استفاده از تصاویر تولید شده توسط AI برای تنظیم لحن و انیمیشن بصری برای زنده کردن عناصر.

ایجاد تصویر

من استفاده کردم Google Imagefx برای تولید تصویر

من هزاران تصویر را با تکرار ، پالایش و تنظیم اعلان ها ایجاد کردم تا زمانی که مواردی را پیدا کردم که احساس درست می کنند. این یک فرایند تکرار و شهود بود. در پایان ، من انتخاب کردم 31 تصویر نهایی برای ساخت فیلم.

هر تصویری که به صورت سفارشی مطرح می شد بدون پیش تنظیم یا میانبربشر من روی ترکیب ، کمد لباس و لحن تمرکز کردم. من صحنه هایی را می خواستم که به نظر می رسید در آن زندگی می کردند ، نه بیش از حد سبک.

طراحی شخصیت

من شخصیت ها را با ایجاد جزئیات خاص مربوط به کمد ، نوع پارچه ، پالت رنگ و قوام محیطی طراحی کردم. هر شخصیت نهایی نتیجه تکرارهای متعدد بود. من تا زمانی که بافت ها (مانند تاشو در پارچه) ، رئالیسم تن پوست و روشنایی در چارچوب محیط احساس دقیق و باورپذیر داشته باشم ، اصلاحات را تجدید نظر کردم.

یکی از شخصیت ها به عنوان لنگر بصری داستان ظاهر شد – زنی که بارها و بارها در طول فیلم نمایش داده می شد. او در صحنه های روایت شد و در هر دو نمایش کامل و نمایه ظاهر شد.

نکته مهم این بود که ابزارهای ارائه شده و انیمیشن افراد در سنین مختلف – بزرگان ، بزرگسالان و کودکان – با ظرافت چشمگیر چقدر خوب بودند. رنگ های پوستی در طیف گسترده ای نشان داده شده بودند ، و حرکات هر گروه احساس می شود که پایه و زندگی است. این نتایج پیشرفت هوش مصنوعی را برجسته می کند و پتانسیل در حال رشد آن را به عنوان یک نشان می دهد ابزار مناسب برای صنعت فیلمبشر

انیمیشن

هنگامی که تصاویر را داشتم ، آنها را با استفاده از آنها متحرک کردم باند Gen-3 Alphaبشر

گزینه های من تولید فیلم های 5- یا 10 ثانیه ای بود. من انتخاب کردم فیلم های 10 ثانیه ای تا به خودم انعطاف پذیری در ویرایش بدهم. من بعضی از آنها را برای قرار دادن قدم زدن و انتقال اصلاح کردم.

من حرکات را ساده و واضح نگه داشتم: آب ، باد ، امواج ، طوفان ها و حرکت پارچه. هدف سیالیت بود ، نه هرج و مرج. انیمیشن های آب برای حرکت واقع بینانه طراحی شده اند تا فیلم احساس طبیعی و انسانی کند.

برای حرکت انسان ، من یک رویکرد مشابه را دنبال کردم – بیان های خاصی مانند اعتماد به نفس و غرور یا اقداماتی مانند لبخند زدن ، خندیدن و غذا خوردن.

ویرایش

من استفاده کردم Capcut Pro برای ترتیب و نهایی کردن فیلم. من اضافه کردم 31 انیمیشن نهایی از باند فرودگاه و سپس فیلم ها را بر اساس صفحه داستانی من سفارش داد. برای تأکید بر برخی صحنه ها ، سرعت فیلم را کند کردم تا شخصیت زمان بیشتری داشته باشد.

صدا و موسیقی

من صدای محیط (باران ، رودخانه ها ، اقیانوس) را با آهنگ های ابزاری و صداهای طبیعی محیطی مانند پرندگان لایه بندی کردم. وجود داشت بدون گفتگو – یک انتخاب عمدی ، زیرا من می خواستم رودخانه به عنوان شخصیت اصلی حامی فیلم “آواز” شود. من آهنگی را در بخش صوتی Capcut پیدا کردم که با لحن و پیام رودخانه مطابقت داشت. برای صحنه های اضافی ، من از آهنگ های دیگر برای ضبط بهتر فعالیت روی صفحه استفاده کردم و سپس به آهنگ اصلی بازگشتم.

ابزارهایی که استفاده کردم

  • Google Imagefx (تولید تصویر)
  • باند Gen-3 Alpha (توربو) (انیمیشن)
  • Capcut Pro (ویرایش/صادرات)
  • کتابخانه های صوتی بدون حق امتیاز (صدا)

چالش

محدودیت های زمانی:

  • من فقط داشتم سه هفته برای رفتن از ایده به اعدام.
  • در ابتدا هیچ فیلمنامه یا صفحه داستانی وجود نداشت.

انتخاب تصویر:

  • من هزاران تصویر ایجاد کردم.
  • باریک شدن به 31 مورد قابل استفاده ، آزمایش و پالایش مداوم را انجام داد.

قوام شخصیت:

  • چندین بار تولید همان شخصیت یکی از بزرگترین موانع بود.
  • من از حرکات بسیار خاص استفاده کردم – در اطراف ساختار صورت ، مدل مو و لباس – برای ایجاد قوام.
  • این به من اجازه داد تا چهره کامل او را در چندین صحنه نشان دهم.
  • در برخی دیگر ، من به نمایه یا نمای عقب او ، همراه با لباس مداوم ، برای کمک به بیننده به او کمک کردم.

حساسیت سریع:

  • تغییرات کوچک در متن می تواند نتایج را به طرز چشمگیری تغییر دهد.
  • من مجبور شدم با دقت آزمایش و تجدید نظر در مورد ویژگی های صورت ، روشنایی و کمد لباس را حفظ کنم.

نتیجه نهایی

  • زمان اجرا: 6 دقیقه 11 ثانیه
  • قالب: 1080p
  • اندازه پرونده: 500+ مگابایت
  • ارسال شده به جشنواره فیلم AI 2025 باند باند

آنچه یاد گرفتم

این پروژه به من آموخت که هوش مصنوعی چقدر قدرتمند می تواند هنگام جفت شدن با جهت خلاقانه روشن باشد. یاد گرفتم:

  • سریع با قصد، دانستن اینکه تغییرات کوچک در متن می تواند نتیجه را به طور کامل تغییر دهد.
  • از نظر بصری و ساختاری فکر کنید، حتی بدون پیشینه فیلم سنتی.
  • در محدودیت ها کار کنید و هنوز هم یک داستان منسجم را بیان کنید.
  • در خروجی های تولید شده AI سازگاری ایجاد کنید از طریق تکرار ، نه میانبرها.
  • به غرایز من اعتماد کنید – حتی وقتی نقشه راه وجود ندارد.

آیا من یک دزد هستم؟

این سؤال بیش از هر پروژه ایجاد شده با هوش مصنوعیبشر من از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر و انیمیشن استفاده کردم ، اما ساعاتی را صرف ساخت وترها ، پالایش جزئیات بصری ، ساخت تداوم و شکل دادن به لحن عاطفی فیلم کردم.

بنابراین ، نویسندگی در این زمینه به چه معنی است؟

من هر قاب را با دست ترسیم نکردم. اما من هر عنصر را کارگردانی کردم – ترکیب ، لباس ، بیان ، حرکت ، صدا. این اتوماسیون نبود. این قصد بود

شاید سوال بهتر این باشد: اگر چیزی را دزدیدم ، چرا اینقدر شبیه من است؟

رودخانه وراثت داستان جدیدی را روایت می کند – داستانی که من در مورد میراث و اجدادم ایجاد کردم. این صحنه شامل صحنه هایی است که هرگز در رسانه های اصلی و شخصیت های نشان داده شده با عزت و نه کاریکاتور به تصویر کشیده نشده است.

به نظر من ، این سرقت نیست. این همان چیزی است که به نظر می رسد استفاده از هوش مصنوعی برای حفظ فرهنگ و آموزش یکدیگر در مورد اینکه ما چه کسی هستیم و از کجا آمده ایم.

پایان

من قبلاً از پیشرفت و توانایی های ابزارهای تولید تصویر هوش مصنوعی خیره شده بودم ، اما ابزارهای انیمیشن قدردانی و امید من را به آینده عمیق تر کرده اند. آنچه من ساخت این فیلم – و آنچه اکنون از نظر فرهنگی تجربه می کنیم – آغاز دوره جدیدی در فیلم و رسانه است.

نسل جدیدی از داستان نویسان ، بسیاری از آنها بدون آموزش رسمی هنری ، قادر خواهند بود داستانهایی را که قبلاً نشنیده ایم ، یا موارد آشنا را با دیدگاه های تازه تصور کنند. آنها با داشتن ابزارهای قدرتمند و در دسترس در نوک انگشتان خود ، دنیای جدیدی را ایجاد می کنند ، یک بار سریع.

آنچه تیم های صدها نفری را که در آن زمان لازم بود ، می توانند با مجموعه ای از اعلان ها انجام دهند. ابزارهایی از این دست باعث کاهش مانع ورود – و بالا بردن سقف برای آزمایش خلاق می شوند. این واقعیت هم غیرقابل انکار است – و توانمند.

درباره نویسنده

سوفیا بانتون یک مدیر همکار و رهبری راه حل هوش مصنوعی در Biopharma است ، متخصص در مدیریت مسئول هوش مصنوعی ، پذیرش AI در محل کار و ادغام استراتژیک در سراسر فناوری اطلاعات و کارکردهای تجاری.

با پس زمینه در بیوانفورماتیکبا سلامت عمومیوت علم داده ها، او یک لنزهای بین رشته ای به اجرای AI – تعادل اجرای فنی ، طراحی اخلاقی و تراز تجاری در محیط های بسیار تنظیم شدهبشر نوشتار او به بررسی تأثیر دنیای واقعی در AI فراتر از تئوری، کمک به سازمانها برای اتخاذ هوش مصنوعی با مسئولیت پذیری و پایداربشر

با او ارتباط برقرار کنید وابسته به لینکدین یا بینش های هوش مصنوعی بیشتری را در مورد کشف کنید واسطهبشر

منتشر شده از طریق به سمت هوش مصنوعی



منبع: https://towardsai.net/p/l/how-i-made-an-ai-film-river-of-inheritance