نویسنده (ها): کاندوی سخت
در ابتدا منتشر شده در به سمت هوش مصنوعیبشر
این را تصویر کنید: شما به طور اتفاقی از طریق یک فروشگاه آنلاین پیمایش می کنید و به یک موبایل جدید فنی نگاه می کنید. شما هنوز آن را خریداری نکرده اید. چند ساعت بعد ، ناگهان در همه جا است. تبلیغات اینستاگرام ، پنجره های کناری ، اعلان های ایمیل. اما این همه چیز نیست ، اکنون شما در حال نمایش پوشش های متناسب ، گوشواره ها و حتی ساعتهای یک شرکت است. تصادفی؟ فرصتی نیست این داده ها در عمل است ، بی سر و صدا در سفر خرید آنلاین شما.
در سال 2025 ، غول های تجارت الکترونیکی مانند آمازون ، فلیپکارت و علی بابا فقط از دستیاران مجازی دور نیستند. آنها اکوسیستم های پیچیده ای هستند که بر اساس الگوریتم ها ، ترجیحات شخصی و آزمایش بدون توقف ساخته شده اند. آنچه ما می بینیم ، وقتی می بینیم ، و چقدر دوست داریم هزینه کنیم ، کمتر در مورد شانس و بیشتر در مورد سیستم های هوشمند یادگیری نحوه یادگیری ما روی دکمه خرید است.
در سیستم عامل هایی مانند Reddit ، مردم اغلب در مورد چگونگی دقیق برخی از پیشنهادات محصول شوخی می کنند ، در حالی که سایر کاربران سؤال می کنند که آیا این الگوریتم ها کمی قدرتمند می شوند. آیا تعادل بین مفید و دستکاری شده وجود دارد؟
این مقاله پرده دیجیتالی را در مورد آنچه اتفاق می افتد باز می گرداند. ما در مورد موتورهای توصیه ، آزمایش A/B و ردیابی رفتار می آموزیم – سه نیروی کلیدی ردپای دیجیتالی شما را به چرخ دستی های کامل خرید تبدیل می کنند. همچنین برخی از نکات عملی را برای خرید کشف خواهید کرد … وبلاگ کامل را به صورت رایگان در رسانه بخوانیدبشر
منتشر شده از طریق به سمت هوش مصنوعی