Moody’s بینش هایی در مورد انواع خطرات ارائه می دهد تا به مشتریان کمک کند فرصت ها را باز کنند، پیشرفت کنند و قاطعانه عمل کنند. ما این کار را از طریق دادههای غنی، تجزیه و تحلیل متخصص و ابزارهای قوی، با پشتیبانی از آخرین پیشرفتهای فناوری انجام میدهیم – و هوش مصنوعی گامهای بزرگی را به پیش میبرد.
Moody’s حدود یک دهه است که از هوش مصنوعی برای ساخت مدلهای ریسک اعتباری پیشرفته و راهحلهای استخراج خودکار دادهها استفاده کرده است. اما پیشرفت در دو سال گذشته به لطف هوش مصنوعی مولد، با استفاده از یادگیری ماشینی و مدلهای بزرگ زبان (LLM) برای تولید محتوا و دسترسی به دادهها مانند قبل شتاب گرفت.
هوش مصنوعی مولد به نیروی کار و مشتریان جهانی ما اجازه می دهد تا با پایگاه داده های گسترده و سایر محتوای ما با استفاده از زبان طبیعی تعامل داشته باشند و یافتن اطلاعات و ایجاد ارتباطات را آسان تر و سریع تر می کند و در برخی مواقع زمان تکمیل گردش کار را از روزها به دقیقه کاهش می دهد.
مودی تصمیم اولیه گرفت تا تمام 14000 کارمند در سراسر جهان را با دسترسی به CoPilot داخلی توسعه یافته Moody، با ترکیب داده های اختصاصی، تجزیه و تحلیل و تحقیقات ما با آخرین LLM ها و فناوری هوش مصنوعی مولد در سطح جهانی مایکروسافت، توانمند کند. پذیرش سراسری ما موفقیت آمیز بود زیرا شاهد نوآوری و افزایش بهره وری در یک جعبه ماسه ای دیجیتال امن و مطمئن در تمام بخش های شرکت بودیم.
افراد ما می توانند از Moody’s CoPilot برای کمک به کارهایی مانند آماده سازی جلسه، مستندسازی محصول، تجزیه و تحلیل و مقایسه مجموعه داده های بزرگ و وظایف خدمات مشتری استفاده کنند. ما همه کارمندان را، صرفنظر از نقشهایشان، تشویق میکنیم تا از هوش مصنوعی مولد استفاده کنند و بهترین شیوهها را برای گردش کار خود توسعه دهند.
فرهنگ داخلی «متن باز» به مهندسان و دانشمندان داده قدرت میدهد تا کدها و ایدهها را به اشتراک بگذارند و تا حد امکان از آنها استفاده مجدد کنند، و به ما کمک میکند با سرعت بسیار بالاتری حرکت کنیم، شبیه به محیطهای راهاندازی.
رویکرد ما به ما کمک می کند تا به سرعت بینش های مبتنی بر داده را برای مشتریان خود بر اساس نیازهای منحصر به فرد ارائه دهیم و در عین حال نوآوری و رشد را برای توسعه محصولات و خدمات جدید هدایت کنیم. ما کارمندان را توانمند می کنیم و دانش را فعال می کنیم، مشاغل خود را غنی می کنیم و ظرفیت بیشتری را برای کارهای با اولویت بالا آزاد می کنیم.
مودیز شفافیت، یکپارچگی و حفاظت از منافع مشتریان، کارکنان و سایر ذینفعان را در طول این پذیرش در اولویت قرار داده است. به همین دلیل است که ما اصول خود را برای هوش مصنوعی مسئول منتشر کردیم تا به عنوان قطب نمای ما در جهت یابی در این چشم انداز به سرعت در حال تحول عمل کند.
ما در حال حاضر از مزایای بزرگی در سرعت، کارایی و قابلیتها بهره میبریم. برای مثال، هوش مصنوعی مولد به بازاریابی و فروشندگان ما کمک میکند تا برای جلسات مشتری آماده شوند. Moody’s CoPilot میتواند به سرعت اطلاعات مربوط به تعاملات قبلی را گرد هم آورد و آن جلسات را رونویسی کند تا خلاصهها و فهرستهایی از اقدامات بعدی را همراه با موقعیتهای شرکت در بازار تهیه کند.
برای مشتریان، هوش مصنوعی مولد به مشتریان این امکان را می دهد که از جستارهای زبان طبیعی برای استخراج و ترکیب اطلاعات اعتباری کلیدی از چندین گزارش منتشر شده توسط مودی استفاده کنند. با استفاده از Retrieval Augmented Generation یا RAG، خطر توهم را کاهش می دهیم و اطمینان حاصل می کنیم که کاربران می توانند منابع اطلاعات را ببینند – یک ویژگی بسیار مهم برای خدمات مالی.
با نگاهی به آینده، مودیز در حال تحقیق و توسعه «عوامل هوش مصنوعی» برای رسیدگی به وظایف پیچیدهتر است که در آن یک پرسش و پاسخ ساده ممکن است کافی نباشد. عامل هوش مصنوعی میتواند تیمی از عوامل با زمینههای تخصصی مجزا را گرد هم بیاورد تا طرحی را طراحی کنند، آن را برای بررسی به انسان ارائه دهند و سپس مراحل مورد نیاز برای انجام آن کار را انجام دهند. همانطور که فناوری هوش مصنوعی تکامل می یابد، نقش عوامل هوش مصنوعی در افزایش خدمات مالی به طور فزاینده ای محوری می شود و نوآوری را هدایت می کند و ارزش بیشتری را برای ذینفعان به ارمغان می آورد.
Moody’s قبلاً با در دسترس قرار دادن فناوری هوش مصنوعی مولد با نردههای محافظ مناسب به مزایای عظیم و پیشرفت سریع دست یافته است و ما معتقدیم که چیزهای بیشتری در راه است.