هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق به کلمات کلیدی در دنیای تجارت تبدیل شدهاند. در حالی که بسیاری از مردم از این اصطلاحات به جای یکدیگر استفاده میکنند، اما در واقع به معنای سه چیز متفاوت هستند، و این مهم است که رهبران کسبوکار با ورود به این دوره جدید توسعه سریع هوش مصنوعی، تفاوتها را درک کنند.
کارا شررکه برای TechRepublic Premium می نویسد، این سه اصطلاح را تعریف می کند و آنها را با یکدیگر مقایسه می کند تا شباهت ها و تفاوت ها را روشن کند. این ویژگی همچنین موارد استفاده تجاری را برای هر سه نوع فناوری بررسی می کند تا نشان دهد که چگونه شرکت شما می تواند (یا قبلاً) از آنها بهره مند شود.
متن ویژه از دانلود:
کاربردهای ML برای کسب و کار
ML فقط برای توصیه برنامه تلویزیونی که باید بعداً تماشا کنید مفید نیست. همچنین کاربردهای عملی زیادی در دنیای تجارت دارد. در واقع، بسیاری از ابزارها و نرمافزارهای کسبوکار قبلاً آن را در خود جای دادهاند – شاید هنوز متوجه آن نشده باشید. در اینجا چند مورد استفاده اضافی وجود دارد که قبلاً در بخش هوش مصنوعی در بالا توضیح ندادیم:
خدمات مالی: ML برای شناسایی فعالیت های مشکوک و هشدار خودکار به صاحب حساب در مورد کلاهبرداری احتمالی استفاده می شود.
زنجیره تامین: میتواند جریانهای کاری را تجزیه و تحلیل کند تا مشکلات و تنگناهای بالقوه را قبل از تبدیل شدن به یک مشکل جدی شناسایی کند.
تجزیه و تحلیل: ML می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا درآمد و فروش آینده را بر اساس عملکرد گذشته و شرایط بازار پیش بینی کند.
فروش: میتواند به تیم فروش کمک کند تا با یادگیری عواملی که احتمال بسته شدن فروش را افزایش میدهند، تبدیلهای سرنخ را پیشبینی کنند.
خرده فروشی: الگوریتم ها می توانند به طور خودکار قیمت ها را بر اساس عرضه و تقاضا و همچنین تغییرات فصلی به روز کنند.
دانش فنی خود را با PDF 10 صفحهای ما تقویت کنید. این تنها با قیمت 9 دلار برای دانلود در دسترس است. از طرف دیگر، از دسترسی رایگان با a اشتراک سالانه حق بیمه.
صرفه جویی در زمان: ایجاد این محتوا به 20 ساعت نوشتن، ویرایش، تحقیق و طراحی اختصاصی نیاز دارد.