هانیول در حال توسعه یک عامل هوشمند چند مدلی با قابلیت هوش مصنوعی برای دستگاه های تلفن همراه خود است.
پشتیبانی شده توسط فناوری های کوالکام، به مشتریان و کارگران در مراکز توزیع و خرده فروشی اجازه می دهد تا به طور یکپارچه با دستگاه های دستی خود با استفاده از صدا، تصاویر و بارکد تعامل داشته باشند.
هانیول گفت که عامل هوش مصنوعی برای کمک به نیروی کار مدرن امروزی ساخته شده است تا پاسخ ها را دریافت کند و به نتایجی کارآمدتر و دقیق تر دست یابد. آنها می توانند سؤالات عملی بپرسند، مانند اینکه آیا یک کالای خاص در انبار موجود است یا یک کالای خاص را می توان یافت. آنها همچنین می توانند از آن برای کمک به مشتریان به طور موثرتر استفاده کنند.
انتظار می رود که این عامل در اوایل سال آینده از طریق کیت توسعه نرم افزاری که با برنامه ها و سیستم های موجود سازمان یکپارچه می شود، در دسترس قرار گیرد.
هانی ول گفت که عامل هوشمند مجهز به هوش مصنوعی با مجموعهای از سه ابرروند خود از جمله اتوماسیون، آینده هوانوردی و انتقال انرژی همسو میشود.
هانیول با جفت کردن دستگاههای تلفن همراه با استفاده آسان و نرمافزار هوشمند Honeywell با پردازندههای هوش مصنوعی پیشرو در صنعت Qualcomm Technologies در حال ایجاد راهحلهایی برای آسانتر کردن کار کارگران است و در عین حال به کسبوکارها کمک میکند تا تجربه درخشانی را که میخواهند برای مشتریان خود تولید کنند.» جیسون اورسو، مدیر ارشد فناوری اتوماسیون صنعتی هانیول گفت. هانی ول با هوش مصنوعی آنچه را که امروزه برای مشاغل با کارگران سیار امکان پذیر است، تقویت می کند.
Nakul Duggal، مدیر کل گروه خودرو، صنعتی و اینترنت اشیاء جاسازی شده و رایانش ابری در Qualcomm Technologies، گفت که با استفاده از نقاط قوت کوالکام در هوش مصنوعی مولد روی دستگاه، رایانش با کارایی بالا و کم مصرف، این همکاری با Honeywell بر تعهد آنها به پیشگام بودن تاکید می کند. راه حل های نوآورانه ای که باعث گسترش لبه هوشمند متصل می شود.
داگال گفت: “عامل هوشمند چند وجهی جدید هانیول نشاندهنده یک گام به جلو در استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته برای سادهسازی عملیات و ارتقای تعاملات مشتری در صنایع است. این ابتکار ما را قادر میسازد تا تحول دیجیتال را به پیش ببریم، و نحوه تعامل کسبوکارها با محیطهایشان را از طریق تقویت کنیم. فناوری هوشمند و پاسخگو.”