مایکروسافت توسعه زیرساخت های خود را با همکاری با Telstra برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان در استرالیا ادامه داده است.
مایکروسافت از شبکه فیبر بین شهری فوق سریع جدید Telstra استفاده خواهد کرد تا ظرفیت و سرعت بیشتری را برای مشتریانی که از خدمات هوش مصنوعی خود استفاده می کنند، فراهم کند.
شبکه فیبر بین شهری Telstra متشکل از 8700 مایل کابل فیبری با تأخیر فوق العاده کم است که شهرهای بزرگ استرالیا و همچنین مناطق منطقه ای و دورافتاده را به هم متصل می کند.

اعتبار: Telstra
مایکروسافت میتواند از شبکه فیبر استفاده کند تا سرعت اتصال فوقالعاده سریع را برای مشتریانی که از مجموعه خدمات هوش مصنوعی خود استفاده میکنند، بیاورد.
این شرکت با دسترسی به اولین مسیرها به یک شریک اساسی در شبکه تبدیل شده است.
مایکروسافت همچنین با بازوی زیرساختی Telstra همکاری کرده است تا درک بیشتری از این که چگونه راهحلهای اتصال پیشرفته در استرالیا میتواند قابلیتهای هوش مصنوعی بیشتری را برای مشتریانش به ارمغان بیاورد.
معامله تمدید این جفت است مشارکت استراتژیک، در سال 2022 امضا شد، که یکی از بزرگترین شراکت هایی است که مایکروسافت با یک مخابرات در سطح جهان امضا کرده است.
جادسون آلتوف، مدیر ارشد تجاری مایکروسافت، گفت: «با گسترش زیرساخت هوش مصنوعی خود، میتوانیم به حمایت از مشتریان و شرکای خود ادامه دهیم، زیرا آنها فرصتهای جدید را باز میکنند و ارزش تجاری معناداری را با هوش مصنوعی درک میکنند. “با هم، [Micorosft and Telstra] تحول هوش مصنوعی را در سراسر استرالیا امکانپذیر میکنند که تجربیات کارمندان را غنی میکند، مشارکت مشتری را دوباره ابداع میکند، فرآیندهای تجاری را تغییر میدهد و منحنی نوآوری را خم میکند.»
معامله Telstra مایکروسافت در حالی انجام می شود که این شرکت به دنبال اطمینان از آمادگی شبکه خود برای پشتیبانی از هجوم تقاضا برای خدمات هوش مصنوعی است.
ماه گذشته مایکروسافت آن را اعلام کرد استفاده از فناوری های شبکه از Lumen برای تقویت اتصال بین مراکز داده خود، اطمینان حاصل شود که ظرفیت شبکه آن می تواند از بار کاری هوش مصنوعی پشتیبانی کند.
مایکروسافت برای حمایت بیشتر از حجم کاری هوش مصنوعی خود، مراکز داده خود را از جمله ساخت و ساز را گسترش می دهد سایت های جدید در فرانسه و زیرساخت های ابری و هوش مصنوعی در مالزی، اندونزی و ژاپن.
فراتر از زیرساخت ها، Telstra 21000 مجوز برای دستیار بهره وری مایکروسافت با هوش مصنوعی خریداری کرده است. Copilot برای مایکروسافت 365.
شرکت مخابراتی گفت که راه حل دستیار به کارکنان کمک می کند تا در آینده ای با هوش مصنوعی سازگار شوند و پیشرفت کنند.
Copilot برای Microsoft 365 ابزارهای بهره وری را برای پلتفرم هایی مانند Word، PowerPoint و Outlook در اختیار کاربران قرار می دهد و به کاربران سازمانی مانند Telsta اجازه می دهد محتوای مشتری تولید کنند یا گزارش ها را خلاصه کنند.
Telstra با اجرای آزمایشی قبلی از 300 کارمند، که از دستیار هوش مصنوعی برای کمک به خلاصه کردن جلسات و ایمیلها استفاده میکردند، نسخهای از Copilot را اجرا خواهد کرد.
یک نظرسنجی داخلی از آزمایش کنندگان اولیه Telstra نشان داد که کارکنان یک تا دو ساعت در هفته با استفاده از این راه حل صرفه جویی می کنند و 90٪ گفتند که Copilot “تجربه خود را در محل کار بهبود بخشید.”
ویکی برادی گفت: «ما به تجهیز افراد خود به بهترین فناوری هوش مصنوعی و ارتقای مهارت آنها برای پیشرفت در نیروی کار آینده اختصاص داریم.، مدیر عامل Telstra. «دسترسی به تیم ما به Copilot نه تنها به آنها فضا و زمان میدهد تا روی کارهای معنادارتر صرف کنند، بلکه فرهنگ یادگیری مداوم، بهبود و نوآوری را در حالی که تحول دیجیتال و هوش مصنوعی را در کسبوکار خود پیش میبریم، تقویت میکند.»