فروشنده مد ابزارهای خرید مبتنی بر هوش مصنوعی را راه اندازی می کند


پلتفرم خرده‌فروشی مد دست دوم ThredUp مجموعه جدیدی از ویژگی‌های جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرده است که الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری ماشین و هوش مصنوعی مولد را در خود جای داده است.

این ابزارها زبان طبیعی و نشانه‌های بصری را درک می‌کنند تا به خریداران کمک کنند الهام‌بخش سبک را راحت‌تر انتخاب کنند و با استفاده از توضیحات متنی یا تصاویر، لباس‌های شخصی‌سازی شده سریع‌تر بسازند.

مشتریان اکنون می‌توانند با استفاده از توصیف‌های خاص‌تر و طبیعی‌تر، اقلامی را مانند «لباس صورتی روشن تا روی زانو با قلاب‌دار» یا «لباس شنا برای ورزش سه‌گانه» جستجو کنند و این پلتفرم نتایج مرتبطی را ایجاد می‌کند.

آن‌ها همچنین می‌توانند لباس‌های سر تا پا را با استفاده از زبان طبیعی، مانند «لباس عروسی پاییزی» از طریق چت ربات جدید این سایت با هوش مصنوعی پیدا کنند. پارامترهایی مانند رنگ، سبک و پوشش را می‌توان برای شخصی‌سازی بیشتر نتایج تنظیم کرد.

این موتور جستجو همچنین به خریداران امکان می‌دهد تصاویر، عکس‌ها و پست‌های اینستاگرام را آپلود کنند که از آن‌ها موارد مشابه یا مشابه را برای فروش پیدا کند.

ThredUp گفت که الگوریتم های جدید به طور مداوم یاد می گیرند و بهبود می یابند تا نتایج مرتبط تر و شخصی تر ایجاد کنند.

پلتفرم عملیاتی اختصاصی ThredUp که از زیرساخت های پردازش توزیع شده و نرم افزار اختصاصی تشکیل شده است، یکی از بزرگترین پلتفرم های جهانی است و بیش از 200 میلیون کالای دست دوم را از 60000 برند در 100 دسته پردازش کرده است.

مرتبط:استارت‌آپ کالیفرنیا قصد دارد با فروشگاه‌های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی، خرده‌فروشی را متحول کند

مدیر عامل شرکت جیمز راینهارت گفت که امیدوار است پیشنهاد جدید مبتنی بر هوش مصنوعی بتواند بازی را برای این پلتفرم تغییر دهد که نتایج ناامیدکننده سه ماهه گذشته را شاهد بود.

راینهارت گفت: «هوش مصنوعی با آوردن احساسات و داستان سرایی به میلیون‌ها سفر خرید منحصربه‌فرد که مرتباً در ThredUp اتفاق می‌افتد، جهشی عظیم را برای خرید دست دوم ارائه می‌کند.

با توجه به گستردگی پیشنهاد ما با میلیون‌ها کالای منحصربه‌فرد موجود در بازار ما در هر زمان، فناوری هوش مصنوعی مولد نحوه تغییر روش خرید مصرف‌کنندگان و ارائه ساده‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین راه برای خرید پایدار را تسریع می‌کند.»

ThredUp با ادغام هوش مصنوعی مولد در تجربه خرید مشتریان خود، جای پای سایر برندهای خرده فروشی بزرگ را دنبال می کند. والمارت به عنوان مثال، سرویس Voice Order که سال گذشته راه اندازی شد، به مشتریان این امکان را می دهد که دستگاه های تلفن همراه و بلندگوهای هوشمند خانگی را به حساب Walmart خود متصل کرده و فقط با استفاده از دستورات صوتی سفارش دهند.

این مقاله برای اولین بار در نشریه خواهر هوش مصنوعی منتشر شد دنیای اینترنت اشیا امروز.





منبع: https://aibusiness.com/nlp/fashion-reseller-launches-ai-powered-shopping-tools

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *