شرکت خودروهای پرنده از هوش مصنوعی برای طراحی خودرو استفاده می کند


ژاپنی eVTOL (برخاست و فرود عمودی برقی) خودروساز SkyDrive در حال روی آوردن به هوش مصنوعی (AI) برای کمک به طراحی وسایل نقلیه پرنده خود است.

SkyDrive با Braid Technologies همکاری کرد تا از هوش مصنوعی برای تولید هزاران الگوی طراحی برای تنظیم دقیق ساختار وسایل نقلیه هوایی الکتریکی خود (EAV) استفاده کند.

دانشمندان، مهندسان و طراحان استارت‌آپ‌های Braid Technologies از هوش مصنوعی، فیزیک و ریاضیات برای کشف خودکار طرح‌های مهندسی پیشرفته با کارایی بالا استفاده می‌کنند.

Arnaud Coville، مدیر ارشد توسعه SkyDrive گفت: “ما با Braid کار می کنیم تا راه های جدیدی برای بهینه سازی ساختار نسل بعدی eVTOL SkyDrive پیدا کنیم.” ما به جای استفاده از تکنیک‌های تعمیم‌یافته مانند بهینه‌سازی توپولوژی، از فناوری پیشرفته و خلاقانه آن‌ها الهام گرفتیم که با تعداد زیادی پارامتر که بر وزن سازه تأثیر می‌گذارند سر و کار دارد.»

SkyDrive در سال 2018 تأسیس شد و اولین آزمایش پرواز خدمه خود را در سال 2019 در ژاپن انجام داد، بنابراین این پروژه به طور بالقوه ارتقاء این وسیله نقلیه است که در حال نزدیک‌تر شدن به استقرار است.

به عنوان مثال، SkyDrive و اپراتور مترو اوزاکا مترو اخیراً توافق نامه ای را برای بررسی استفاده از وسایل نقلیه eVTOL امضا کردند در منطقه اوزاکا

SkyDrive و Osaka Metro در حال برنامه‌ریزی نحوه استفاده از EAVها در کاربردهای عملی در ژاپن، از جمله عملیات‌های vertiport برای برخاستن و فرود هستند.

مرتبط:هیوندای از چشم انداز هوش مصنوعی برای شهر هوشمند آینده رونمایی کرد

مترو اوزاکا که در SkyDrive نیز سرمایه گذاری کرده است، هشت خط مترو و یک تراموا بدون راننده را اداره می کند و روزانه بیش از 2 میلیون مسافر را جابه جا می کند.

اپراتور مترو قبلاً متروها، اتوبوس‌ها و تاکسی‌های مختلف را در منطقه اوزاکا ادغام می‌کرد و به عنوان اپراتور یک ورتیپورت خارج از سایت نمایشگاه در اوزاکا انتخاب شد.

اداره هوانوردی فدرال (FAA) اخیراً درخواست صدور گواهینامه نوع از SkyDrive را که از طریق دفتر هواپیمایی کشوری ژاپن (JCAB) ارسال شده بود، پذیرفته است.

SkyDrive قصد دارد گواهینامه نوع FAA را همراه با گواهینامه نوع JCAB مورد انتظار خود در سال 2026 یا بعد از آن دریافت کند.

SkyDrive همچنین در سال 2023 یک شرکت تابعه در ایالات متحده تاسیس کرد تا برای ورود خود به بازار ایالات متحده آماده شود، بازاری حیاتی برای همه سازندگان eVTOL.

سازنده EAV یک اتحاد استراتژیک با Volatus Infrastructure تشکیل داد و این دو شرکت بر روی یک زیرساخت تحرک پیشرفته در کارولینای جنوبی، پایگاه خانگی SkyDrive در ایالات متحده کار می کنند. Volatus اخیرا توسط eVertisky خریداری شد.

SkyDrive همچنین با فروش پنج وسیله نقلیه پرنده سه صندلی خود به a اپراتور خدمات چارتر خصوصی در آگوستا، جورجیا.

SkyDrive و Bravo Air نیز برای توسعه موارد استفاده از آن شراکتی را تشکیل دادند فرودگاه منطقه‌ای آگوستا به مقیاس AAM در منطقه

مرتبط:دوقلوهای دیجیتال، اکوسیستم‌های هوش مصنوعی، وسایل نقلیه پرنده: ترندهای CES 2024

قرارداد Bravo Air SkyDrive را فراتر از کارولینای جنوبی و به جورجیا گسترش می دهد.

به عنوان مثال، SkyDrive قصد دارد یک شبکه تاکسی هوایی ایجاد کند که فرودگاه منطقه ای آگوستا را به مقاصد سراسر منطقه متصل می کند.

SkyDrive تولید خودروی پرنده خود را در کارخانه تولید سوزوکی در Shizuoka ژاپن آغاز کرده است.

وسیله نقلیه SkyDrive SD-05 که SkyDrive از آن به عنوان یک ماشین پرنده یاد می کند، توسط Sky Works، بخش تولید SkyDrive، با مشارکت سوزوکی ساخته شده است.

کارخانه تولید سوزوکی توانایی تولید 100 فروند EAV سه نفره در سال را دارد.

SkyDrive اخیراً با فروش آن موافقت کرده است EAVs به یک انجمن گردشگری هوایی در ژاپن و یک پیش سفارش برای وسایل نقلیه از انجمن MASC General Incorporated دریافت کرد، گروهی که به ترویج گردشگری هوایی در جزایر Setouchi در غرب ژاپن اختصاص دارد.

SkyDrive و MASC با هم کار می کنند تا مسیرهای بالقوه حومه را برای وسیله نقلیه پرنده SD-05 کشف کنند.

نمایشگاه های دیگر برای EAV ها در حال آماده سازی هستند، مانند نمایشگاه های توسط Aeroauto Global مستقر در فلوریداکه دو مورد در فلوریدا و یکی در آستین، تگزاس در حال توسعه است.

یک نمایشگاه نیز بوده است در آلمان توسط توسعه دهنده EAV Pal-V افتتاح شد.

SkyDrive اخیرا همکاری با شرکت برق کانسای (KEPCO) برای توسعه امکانات شارژ سریع برای EAVها با برنامه ریزی اولین ایستگاه برای امسال.

SkyDrive مستقر در توکیو و KEPCO در سال 2022 شروع به همکاری با یکدیگر کردند که منجر به پروژه توسعه مشترک جدید شد.

SkyDrive سال گذشته 82 میلیون دلار کمک مالی از دولت ژاپن دریافت کردزمانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت کشور SkyDrive را برای میدان تحرک هوایی نسل بعدی، بخشی از یک پروژه ارتقای نوآوری انتخاب کرد.

چشم انداز اعلام شده SkyDrive “ایجاد آینده ای است که در آن همه به eVTOL ها به عنوان حمل و نقل روزانه خود در ژاپن و در سراسر جهان دسترسی داشته باشند.”

SkyDrive دارای یک قرارداد فروش حداکثر 50 EAV به Solyu در کره، که در زمینه اجاره و تامین مالی هواپیما فعالیت می کند و هدف آن استفاده از EAVs برای کمک به تراکم شدید ترافیک در آنجا است.

این مقاله برای اولین بار در نشریه خواهر AI Business ظاهر شد دنیای اینترنت اشیا امروز.





منبع: https://aibusiness.com/verticals/flying-car-company-taps-ai-for-vehicle-design