نویسنده(های): شنگانگ لی
در ابتدا منتشر شد به سمت هوش مصنوعی.
راهنمای عملی برای استفاده از تکنیک های بیزی در تست A/B و مدل سازی بالا بردن
این داستان فقط برای اعضا در اختیار ماست. برای دسترسی به تمام Medium ارتقا دهید.
رویکرد بیزی معمولاً در زمینه هایی مانند مالی، بازاریابی و پزشکی استفاده می شود. در این مقاله، من بر چگونگی استفاده از آن برای تست A/B تمرکز می کنم.
من با یک مثال ساده شروع می کنم تا قضیه بیز را توضیح دهم و نشان دهم که چگونه به کنترل عدم قطعیت و تصمیم گیری بهتر کمک می کند.
سپس، در مورد اینکه چگونه تست بیزی با روشهای سنتی مانند آزمون t متفاوت است و چرا میتواند برای تجزیه و تحلیل نتایج آزمون A/B موثرتر باشد، بحث میکنم.
بخش اصلی مقاله به بررسی تست بیزی A/B در بازاریابی، بهویژه با مدلهای افزایش، مقایسه عملکرد آن با رویکردهای سنتی میپردازد.
در نهایت، من نتایج و بینشهای تجاری را به اشتراک میگذارم و تاکید میکنم که چگونه روشهای بیزی از تصمیمگیری هوشمندانهتر در موقعیتهای نامشخص پشتیبانی میکنند.
من از داستان بلند دانش آموزان و باشگاه های ورزشی برای توضیح نظریه بیزی استفاده خواهم کرد.
اگر با نظریه بیزی آشنایی دارید، به بخش بعدی بروید.
این را تصور کنید: من دانش آموز یک مدرسه بزرگ با صدها دانش آموز هستم. یک باشگاه ورزشی محبوب در محوطه دانشگاه وجود دارد که همه درباره آن سر و صدا می کنند، اما فقط 5 درصد از دانش آموزان به آن می پیوندند. بنابراین از هر 100 دانش آموز فقط حدود 5 نفر عضو این باشگاه هستند.
در اینجا یک چیز جالب در مورد ورزش وجود دارد… وبلاگ کامل را به صورت رایگان در Medium بخوانید.
منتشر شده از طریق به سمت هوش مصنوعی