رشد هوش مصنوعی از کسب مهارت در استرالیا


تحقیقات از Google و Accenture نشان می دهد که تعداد فزاینده ای از استرالیایی ها و مشاغل از هوش مصنوعی استفاده می کنند که ممکن است جای تعجب نداشته باشد. با این حال ، در تعداد کارمندانی که احساس مجهز به استفاده از هوش مصنوعی می کنند ، اختلاف قابل توجهی وجود دارد ، و آنچه مدیران C-Suite آن تعداد را درک می کنند.

Google 1000 استرالیایی را نظرسنجی کرد و دریافت که 49 ٪ در سال گذشته از AI تولیدی استفاده می کنند ، از 38 ٪ در سال 2023. این افزایش با سطح جدیدی از خوش بینی همراه است. نسبت افرادی که معتقدند هوش مصنوعی به نفع آنها 6 ٪ افزایش می یابد ، و درصد هایی که فکر می کنند ظرف 5 سال کار را برای بهتر شدن تغییر خواهد داد ، 7 ٪ افزایش یافت.

Accenture 790 مدیر C-Suite و 687 کارمند سطح غیر C-Suite را در پنج کشور آسیا اقیانوس آرام ، از جمله استرالیا ، مورد بررسی قرار داد گزارش پالس تغییربشر 87 ٪ از رهبران گفتند که آنها قصد دارند سرمایه گذاری هوش مصنوعی خود را در سال 2025 تقویت کنند و 91 ٪ معتقدند که کارمندانشان قادر به استفاده از این فناوری هستند.

کارمندان احساس می کنند متفاوت هستند: تنها 70 ٪ احساس آمادگی می کنند تا از هوش مصنوعی در کار استفاده کنند. علاوه بر این ، فقط 30 ٪ از آنها ادعا می کنند که ارزش بالقوه Genai را “تا حد زیادی” ، در مقایسه با 55 ٪ از رهبران Suite APAC C درک می کنند.

در حالی که 70 ٪ از کارگران احساس می کنند که آنها آموزش AI کافی را دریافت کرده اند ، 91 ٪ از رهبران C-Suite معتقدند که کارمندانشان برای استفاده از آن مستقر شده اند. این نشان می دهد که آموزش هوش مصنوعی ارائه شده ممکن است نیازهای خاص کارمندان را برآورده نکند.

ببینید: کمبود مهارت های IT استرالیایی و خودآموزی

تحقیقات Accenture همچنین نگرانی های کارکنان پیرامون هوش مصنوعی را مورد بررسی قرار داد ، که ممکن است در مناطقی که باید آموزش باشد ، روشن شود. غیر کاربر AI در محل کار نگرانی در مورد عدم دقت (27 ٪) ، کمبود منابع (26 ٪) و مبارزات ادغام (22 ٪) است.

مهارت های هوش مصنوعی به عنوان یک کلید شناخته شده است شکاف در استرالیا، با بسیاری از کارمندان که به طور مداوم می گویند سازمان های خود در مورد ابزارهای هوش مصنوعی صحبت می کنند اما در افرادی که از آنها استفاده می کنند سرمایه گذاری نمی کنند. این کشور به 312،000 اضافی نیاز دارد کارگران فنی تا سال 2030 برای برآورده کردن تقاضا ، یا بیش از 60،000 شرکت کننده جدید سالانه در نیروی کار فناوری.

در ماه دسامبر ، استرالیا برنامه هایی را اعلام کرد تدوین یک استراتژی ملی هوش مصنوعی برای تقویت توانایی های هوش مصنوعی خود و جذب سرمایه گذاری ، با هدف باز کردن 600 میلیارد دلار پتانسیل بهره وری این فناوری ها. مایکروسافت همچنین به تجهیز یک میلیون نفر در سراسر استرالیا و نیوزیلند متعهد شد مهارت های اساسی هوش مصنوعی تا سال 2026بشر

مت کیتس ، فناوری منجر به Accenture در استرالیا و نیوزیلند ، در بیانیه مطبوعاتی گفت: “بیش از حد بسیاری از سازمان ها هوش مصنوعی تولید را صرفاً به عنوان یک راه حل فناوری می دانند ، نه به عنوان یک نیروی محرک برای تجدید نظر در استراتژی های استعداد.

“در حالی که سرمایه گذاری در هوش مصنوعی همچنان در حال رشد است ، بسیاری هنوز هم در درک ، آموزش و اجرای با چالش های مهمی روبرو هستند.”

شکاف مهارت های هوش مصنوعی باید برای آماده سازی برای تغییر مداوم مورد توجه قرار گیرد

هر دو گزارش حاکی از آن است که مشاغل استرالیا آگاه هستند که تغییرات مربوط به پذیرش هوش مصنوعی در حال انجام است. نظرسنجی گوگل نشان داد که 54 ٪ از کارگران امیدوارند که اتوماسیون آنها را آزاد کند تا روی کار با ارزش تر تمرکز کند ، اما 46 ٪ فکر می کنند که این فشار را به آنها فشار می دهد تا با منابع کمتری انجام دهند.

با گذشت زمان ، استرالیایی ها خوش بین می شوند و تأیید می کنند که جنبه های خاصی از عذاب سرریز بودند به عنوان مثال ، بخشی از پاسخ دهندگان که فکر می کنند مشاغل و صنایع در 5 سال آینده به لطف هوش مصنوعی در سال 7 ٪ افزایش می یابد ، در 5 سال آینده تغییر می کنند.

کمتر استرالیایی ها اکنون فکر می کنند که نقش آنها توسط هوش مصنوعی جذب می شود و درصد آن از 20 ٪ در سال 2023 به 12 ٪ در سال 2024 کاهش می یابد.

مل سیلوا ، مدیر عامل گفت: “این باورنکردنی است که استرالیا فراتر از آزمایش به سمت عمل حرکت کند ، از هوش مصنوعی برای ایجاد مزایای دنیای واقعی استفاده کند-و فکر کردن در مورد مزایای احتمالی اقتصاد ما بسیار هیجان انگیز است.” Google استرالیا و نیوزیلند، در یک پست وبلاگ.

ببینید: 5 روند تولید هوش مصنوعی برای تماشای در سال 2025

پاسخ دهندگان Accenture همچنین تغییرات را پیش بینی می کنند ، با 79 ٪ از کارمندان معتقدند که نقش آنها تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و 69 ٪ از مدیران پیش بینی می کنند که سطح بالاتری از تغییر در سال 2025 نسبت به سال 2024 داشته باشند. با این حال ، 61 ٪ از این رهبران می گویند سازمان های آنها برای چنین چیزی کمتر آماده هستند امسال نسبت به گذشته تغییر کنید.

به طور خاص ، مدیران می گویند که آنها برای اختلال در ژئوپلیتیکی (66 ٪) ، استعداد (58 ٪) و اقتصادی (63 ٪) آماده نیستند. کارگران موافق هستند ، با 68 ٪ از مقاومت در برابر مقاومت شرکت خود. این تأکید بر چگونگی پرداختن به شکاف مهارت های فوق الذکر باید در اولویت باشد.

Coates گفت: “تنها یک سوم از مدیران دیدگاه روشنی در مورد چگونگی تأثیرگذاری هوش مصنوعی بر نیروی کار خود دارند.” “این بر اهمیت یک رویکرد استراتژیک تأکید می کند که فناوری و استعدادهای انسانی را برای تحقق کامل قدرت نوآوری که Gen Ai فراهم می کند ، هماهنگ می کند.”



منبع: https://www.techrepublic.com/article/ai-adoption-australia-google-accenture/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *