راهنمای مبتدی نهایی برای هوش مصنوعی در رسانه های اجتماعی: فیس بوک، تیک تاک و موارد دیگر


چه در حال مرور فید خود باشید یا یک عکس جدید، هوش مصنوعی در رسانه های اجتماعی دائماً در حال کار است و اقدامات آنلاین شما را مرتب می کند تا پست ها، ویدیوها و تبلیغات را پیشنهاد کند. اگر به دنبال توضیح واضحی در مورد نحوه استفاده هر پلتفرم از هوش مصنوعی هستید، در جای درستی هستید.

چرا هوش مصنوعی در رسانه های اجتماعی مهم است؟

به این فکر کنید که چند بار برنامه های خود را بررسی می کنید.هوش مصنوعی در رسانه های اجتماعیاز طریق مواردی که کلیک می‌کنید، می‌پسندید یا تماشا می‌کنید مرتب می‌کند، مطمئن می‌شود محتوای ارائه شده به شما مرتبط است¹. درک نحوه عملکرد این فرآیند می تواند به شما کمک کند تنظیمات حریم خصوصی خود را به خوبی تنظیم کنید و انواع پست ها یا تبلیغاتی را که با آنها مواجه می شوید کنترل کنید.

وقتی صحبت می کنیمهوش مصنوعی در رسانه های اجتماعی، ما به سیستم هایی اشاره می کنیم که حجم عظیمی از داده های میلیون ها نفر را مطالعه می کنند. این سیستم ها سعی می کنند آنچه را که بیشتر به آن علاقه دارید پیش بینی کنند، به همین دلیل است که فید شما دائماً با ویدیوها، پست ها یا تبلیغات جدید به روز می شود.

فیس بوک (Meta AI)

رابط برنامه فیس بوک تحت نام تجاری متا که هوش مصنوعی را در رسانه های اجتماعی به نمایش می گذارد. لوگوی فیس بوک در گوشی هوشمند نمایش داده می شود.

فیس بوک استفاده می کند هوش مصنوعی متا برای ارائه یک تجربه مناسب تر:

1. فید اخبار شخصی: هوش مصنوعی متا عادات آنلاین شما – لایک ها، نظرات و اشتراک گذاری ها – را اندازه گیری می کند تا تصمیم بگیرد چه چیزی در بالا ظاهر شود.

2. هدف گذاری تبلیغات: با داده های عظیم کاربر، هوش مصنوعی تبلیغاتی را مشخص می کند که بیشتر به آنها پاسخ می دهید.

3. تعدیل محتوا: فیلترهای خودکار هرزنامه و مطالب بالقوه مضر را حذف می کنند.

4. برچسب گذاری عکس: هوش مصنوعی می‌تواند دوستان را در عکس‌های شما شناسایی کند و برچسب‌ها را پیشنهاد کند¹.

اینستاگرام (Meta AI)

رابط برنامه اینستاگرام تحت نام تجاری متا که هوش مصنوعی را در رسانه های اجتماعی به نمایش می گذارد. لوگوی اینستاگرام در گوشی هوشمند با آرم متا در پس زمینه نمایش داده می شود.

اینستاگرام، تحت همان چتر فیس بوک، روش های متا هوش مصنوعی مشابهی را اعمال می کند:

1. صفحه را کاوش کنید: هوش مصنوعی از علایق شما برای توصیه تصاویر، حلقه‌ها و داستان‌ها استفاده می‌کند.

2. فیلترها و جلوه ها: بسیاری از فیلترهای محبوب به تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی بستگی دارند.

3. هدف گذاری تبلیغات: مانند فیس بوک، هوش مصنوعی اینستاگرام تبلیغاتی را که ممکن است برای شما جذاب باشد شناسایی می کند.

4. سازماندهی محتوا: سیستم حجم عظیمی از پست ها را برای مطابقت با عادات شما بررسی می کند².

X (توئیتر سابق) – Grok

رابط برنامه Grok که هوش مصنوعی را در رسانه های اجتماعی برجسته می کند. قابلیت مکالمه هوش مصنوعی Grok در گوشی هوشمند نمایش داده می شود.

X یک مدل هوش مصنوعی به نام را ادغام می کند گروک، توسعه یافته توسط xAI:

1. برای شما جدول زمانی: Grok مشخص می کند که کدام توییت ها در فید اصلی شما نمایش داده شود.

2. اعتدال: هوش مصنوعی محتوای بالقوه مضر یا سوء استفاده از خط‌مشی را برجسته می‌کند.

3. موضوعات پرطرفدار: هوش مصنوعی با کاوش توییت‌ها در زمان واقعی، مکالمات ویروسی را شناسایی می‌کند.

4. هدف گذاری تبلیغات: Grok با بررسی اینکه چه کسی و چه چیزی را دنبال می کنید، پیشنهادات تبلیغاتی را اصلاح می کند.

لینکدین (ابزارهای مختلف هوش مصنوعی)

رابط برنامه LinkedIn که هوش مصنوعی را در رسانه های اجتماعی برای شبکه های حرفه ای به نمایش می گذارد. لوگوی لینکدین در گوشی هوشمند نمایش داده می شود.

لینکدین بر رشد حرفه ای تمرکز دارد:

1. پیشنهادات شغلی: هوش مصنوعی نمایه و فعالیت شما را برای ارائه فرصت های مرتبط در نظر می گیرد.

2. توصیه های محتوا: مقالات یا پست های مرتبط با مسیر شغلی شما معمولا در بالای صفحه ظاهر می شوند.

3. نکات اتصال: این سیستم افرادی را که ممکن است بخواهید با آنها ارتباط برقرار کنید، بر اساس علایق مشترک شناسایی می کند.

4. جستجوی استخدام کننده: هوش مصنوعی به سرعت افراد جویای کار مناسب را با موقعیت‌های باز مطابقت می‌دهد.

TikTok (مونولیت)

صفحه دانلود اپلیکیشن TikTok که هوش مصنوعی را در رسانه های اجتماعی به نمایش می گذارد. ویژگی‌های نوآورانه TikTok در تلفن هوشمند نمایش داده می‌شود.

هوش مصنوعی Monolith TikTok بر نحوه جلب توجه ویدیوها تأثیر می گذارد:

1. صفحه برای شما: Monolith آنچه را که تماشا می کنید تجزیه و تحلیل می کند، سپس کلیپ های جدید را پیشنهاد می کند.

2. ابزار ویرایش ویدیو: هوش مصنوعی بسیاری از فیلترها، افکت‌ها و انتقال‌های TikTok را هدایت می‌کند.

3. ترند صداها و هشتگ ها: این سیستم به موارد محبوب توجه می کند تا موارد مناسب شما را توصیه کند.

4. شخصی سازی تبلیغات: هوش مصنوعی متوجه می‌شود که احتمالاً با کدام تبلیغات تعامل دارید⁵.

یوتیوب (سیستم های هوش مصنوعی چندگانه)

رابط برنامه یوتیوب که هوش مصنوعی را در رسانه های اجتماعی به نمایش می گذارد. نماد برنامه YouTube در تلفن هوشمند انتخاب شده است.

یوتیوب از هوش مصنوعی برای مشاهده مداوم استفاده می کند:

1. توصیه ها: هوش مصنوعی از سابقه تماشای شما یاد می‌گیرد تا ویدیوهای جدید را برجسته کند.

2. تعدیل محتوا: تشخیص خودکار به حذف آپلودهای مشکل دار کمک می کند.

3. زیرنویس‌ها: تشخیص گفتار مبتنی بر هوش مصنوعی، فعال کردن زیرنویس ها را آسان می کند.

4. قرار دادن آگهی: هوش مصنوعی پلتفرم بهترین زمان بندی تبلیغات را محاسبه می کند⁶.

Reddit (سرمایه گذاری پیشرفته هوش مصنوعی)

رابط برنامه Reddit که هوش مصنوعی را در رسانه های اجتماعی به نمایش می گذارد. برنامه Reddit در گوشی هوشمند با آرم آن در پس زمینه نمایش داده می شود.

Reddit برای سازماندهی محتوای تولید شده توسط کاربر به هوش مصنوعی بستگی دارد:

1. رتبه بندی پست ها: هوش مصنوعی تعیین می‌کند که کدام بحث‌ها در هر Subreddit برجسته باشند.

2. فیلتر اسپم: سیستم های خودکار پست های هرزنامه یا گمراه کننده را حذف می کنند.

3. پیشنهادات Subreddit: هوش مصنوعی مشارکت شما را تجزیه و تحلیل می کند و جوامع جدید را توصیه می کند.

4. اجرای قوانین: این پلتفرم برای هشدار دادن به ناظران از مشکلات احتمالی⁷ به هوش مصنوعی متکی است.

Pinterest (PinSage)

  رابط برنامه Pinterest که هوش مصنوعی را در رسانه های اجتماعی به نمایش می گذارد. صفحه به روز رسانی برنامه Pinterest در فروشگاه Google Play.

Pinterest برای الهام گرفتن بصری به هوش مصنوعی PinSage خود روی می آورد:

1. جستجوی بصری: PinSage تصاویر را بر اساس ظاهرشان مرتب می‌کند و پین‌های مرتبط را پیشنهاد می‌کند.

2. خوراک شخصی: با نگاه کردن به آنچه قبلاً ذخیره یا جستجو کرده اید، هوش مصنوعی پین های تازه ای را پیشنهاد می کند.

3. توصیه های خرید: اگر موارد خاصی را مرور کرده‌اید، هوش مصنوعی محصولات مشابه را مشخص می‌کند.

4. پین های حمایت شده: هوش مصنوعی پین های حمایت شده مرتبط را بر اساس عادات جستجوی شما انتخاب می کند⁸.

اسنپ ​​چت (سیستم های هوش مصنوعی و واقعیت افزوده من)

رابط برنامه اسنپ چت که هوش مصنوعی را در رسانه های اجتماعی به نمایش می گذارد. برنامه اسنپ چت در فروشگاه Google Play نمایش داده می شود.

اسنپ ​​چت از هوش مصنوعی برای ویژگی های بازیگوش و بلادرنگ بهره می برد:

1. فیلترها و لنزها: هوش مصنوعی تشخیص چهره و واقعیت افزوده را ادغام می کند تا پوشش های سرگرم کننده را اضافه کند.

2. Discover Tab: سیستم محتوای کوتاه را بر اساس تعاملات قبلی شما تنظیم می کند.

3. هدف گذاری تبلیغات: هوش مصنوعی می‌گوید بر اساس رفتار درون‌برنامه‌ای که دارید، به کدام تبلیغات علاقه دارید.

4. هوش مصنوعی من: چت ربات اسنپ چت برای پیام‌رسانی تعاملی به هوش مصنوعی تکیه می‌کند.

جمع بندی: چگونه هوش مصنوعی در رسانه های اجتماعی فید شما را شکل می دهد

همه این پلتفرم ها به آنها متکی هستندهوش مصنوعی در رسانه های اجتماعیبرای نمایش پست ها، ویدیوها و تبلیغاتی که مطابق با اولویت های شما هستند. با توجه به چگونگیهوش مصنوعی در رسانه های اجتماعیبا بررسی فعالیت‌های خود، دیدگاهی در مورد اینکه چرا به‌روزرسانی‌ها یا معاملات خاصی را مشاهده می‌کنید، به دست می‌آورید. به‌علاوه، هنگام دستکاری تنظیمات حریم خصوصی و شخصی‌سازی آنچه روی صفحه‌نمایش شما است، کمک می‌کند. در نهایت،هوش مصنوعی در رسانه های اجتماعیهسته اصلی سفر آنلاین شما را تشکیل می دهد و به شما پست هایی می دهد که به نظر می رسد هر بار که وارد می شوید بیشتر طنین انداز می شوند. همانطور که فناوری به پیشرفت خود ادامه می دهد، شکی نیستهوش مصنوعی در رسانه های اجتماعیبه اصلاح شیوه تعامل شما با پلتفرم های دیجیتال ادامه خواهد داد.

پست راهنمای مبتدی نهایی برای هوش مصنوعی در رسانه های اجتماعی: فیس بوک، تیک تاک و موارد دیگر اول ظاهر شد ژورنال AI GPT.



منبع:aigptjournal.com