نویسنده(ها): تیم اوریستا | مهندس ارشد ابر
در ابتدا منتشر شد به سمت هوش مصنوعی.
این داستان فقط برای اعضا در اختیار ماست. برای دسترسی به تمام Medium ارتقا دهید.
هوش مصنوعی (AI) به عنوان یک کاتالیزور برای بهبودهای چشمگیر در بهره وری، کارایی و تصمیم گیری در محل کار ترویج شده است. بسیاری از تحلیلگران صنعت و رهبران فناوری به ما اطمینان داده اند که برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند عملیات را در بخش های مختلف ساده کنند. با این حال، علیرغم توجهی که به ابزارهای هوش مصنوعی شده است، تعداد قابل توجهی از شرکتها به مزایای پیشبینیشده پی نبردهاند. برخی از سازمانها نسبت به گنجاندن ابزارهای هوش مصنوعی در جریان کار روزمره خود مردد هستند، در حالی که برخی دیگر این فناوریها را تنها برای اینکه متوجه شوند کارمندان از آنها کم یا نادرست استفاده میکنند، معرفی کردهاند.
فرض اولیه ممکن است این باشد که فناوری هوش مصنوعی خود نابالغ یا بسیار پیچیده است. در واقعیت، راه حل های هوش مصنوعی تجاری به طور قابل توجهی پیشرفت کرده اند و به طور فزاینده ای در دسترس هستند. موانع اولیه اغلب فرهنگ سازمانی، موانع ساختاری و فقدان یکپارچگی استراتژیک است. من به عنوان یک مهندس ارشد نرم افزار با سابقه، مشاهده کرده ام که مشکل معمولاً در الگوریتم ها یا رابط های کاربری نیست، بلکه در روشی است که شرکت ها تیم ها، رهبری و فرآیندهای خود را آماده می کنند (یا نمی توانند آماده کنند) تا بهترین استفاده را ببرند. این ابزار قدرتمند
هوش مصنوعی به حدی رسیده است که طیف وسیعی از محصولات، از طبیعی… وبلاگ کامل را به صورت رایگان در Medium بخوانید.
منتشر شده از طریق به سمت هوش مصنوعی