جام آمریکا باد را برای بینندگان تلویزیونی با استفاده از هوش مصنوعی قابل مشاهده می کند


هوادارانی که سی و هفتمین جام آمریکا را از تلویزیون تماشا می کنند، برای اولین بار می توانند بخش مهم اما نامرئی این ورزش را که قبلا فقط توسط خود ملوانان قابل تشخیص بود، مشاهده کنند: باد.

مشاور چندملیتی Capgemini و America’s Cup Media با همکاری یکدیگر WindSightIQ را ایجاد کردند، برنامه‌ای که از تشخیص و محدوده نور (lidar)، ترکیب حسگر و محاسبات علمی برای نشان دادن باد در گرافیک‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی استفاده می‌کند، که می‌تواند در طول پخش برنامه‌ها روی صفحه نمایش داده شود. مسابقات که از ماه گذشته آغاز شد و تا اکتبر ادامه داشت.

داده‌های میدان باد جمع‌آوری‌شده توسط WindSightIQ نیز به یک شبیه‌ساز قایق بادبانی وارد می‌شود تا یک «قایق ارواح» ایجاد شود که می‌تواند روی زمین مسابقه پرتاب شود تا مسیرهای بهینه‌ای را که خدمه باید بر اساس متغیرهای باد مانند جهت، سرعت، شیب و فشار طی کنند، نشان دهد. این داده ها برای خدمه قایق در دسترس نیست، آنها باید به غرایز و آموزش خود برای ترسیم سریع ترین مسیرها تکیه کنند، همان طور که پیشینیان آنها از زمان شروع این رویداد در سال 1851 انجام داده اند.

گرانت دالتون، مدیرعامل رویداد جام آمریکا گفت: «قبل از مسابقه و در طول مسابقه، مفسران اکنون می‌توانند الگوهای باد را در زمان واقعی ببینند و گزینه‌های قایق‌های رقیب را به بینندگان توضیح دهند. توانایی دیدن باد غیرقابل مشاهده و مقایسه عملکرد واقعی تیم ها و تصمیمات تاکتیکی با مسیرهای بهینه به این معنی است که مخاطبان می توانند مسابقه را در سطح کاملا جدیدی دنبال کرده و در آن شرکت کنند.

مرتبط:خلاصه اخبار هوش مصنوعی: مایکروسافت، شریک Capgemini در زمینه هوش مصنوعی مولد

America_s_Cup_data_for_wind_.png

هوادارانی که سی و هفتمین جام آمریکا را از تلویزیون تماشا می کنند، برای اولین بار می توانند بخش مهم اما نامرئی این ورزش را که قبلا فقط توسط خود ملوانان قابل تشخیص بود، مشاهده کنند: باد.

مشاور چندملیتی Capgemini و America’s Cup Media با همکاری یکدیگر WindSightIQ را ایجاد کردند، برنامه‌ای که از تشخیص و محدوده نور (lidar)، ترکیب حسگر و محاسبات علمی برای نشان دادن باد در گرافیک‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی استفاده می‌کند، که می‌تواند در طول پخش برنامه‌ها روی صفحه نمایش داده شود. مسابقات که از ماه گذشته آغاز شد و تا اکتبر ادامه داشت.

داده‌های میدان باد جمع‌آوری‌شده توسط WindSightIQ نیز به یک شبیه‌ساز قایق بادبانی وارد می‌شود تا یک «قایق ارواح» ایجاد شود که می‌تواند روی زمین مسابقه پرتاب شود تا مسیرهای بهینه‌ای را که خدمه باید بر اساس متغیرهای باد مانند جهت، سرعت، شیب و فشار طی کنند، نشان دهد. این داده ها برای خدمه قایق در دسترس نیست، آنها باید به غرایز و آموزش خود برای ترسیم سریع ترین مسیرها تکیه کنند، همان طور که پیشینیان آنها از زمان شروع این رویداد در سال 1851 انجام داده اند.

گرانت دالتون، مدیرعامل رویداد جام آمریکا گفت: «قبل از مسابقه و در طول مسابقه، مفسران اکنون می‌توانند الگوهای باد را در زمان واقعی ببینند و گزینه‌های قایق‌های رقیب را به بینندگان توضیح دهند. توانایی دیدن باد غیرقابل مشاهده و مقایسه عملکرد واقعی تیم ها و تصمیمات تاکتیکی با مسیرهای بهینه به این معنی است که مخاطبان می توانند مسابقه را در سطح کاملا جدیدی دنبال کرده و در آن شرکت کنند.

مرتبط:7 شرکت برتر هوش مصنوعی که باید در سال 2024 تماشا کنید

این مقاله برای اولین بار در نشریه خواهر AI Business ظاهر شد دنیای اینترنت اشیا امروز.





منبع: https://aibusiness.com/data/america-s-cup-makes-wind-visible-for-tv-viewers-with-ai

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *