با گذشت روز کارگر و شروع رسمی فصل فوتبال حرفهای، شرکت تحلیل ورزشی Field Vision Sports اولین اپلیکیشن موبایلی را راهاندازی میکند که آن را اولین اپلیکیشن موبایلی مینامد که هوش مصنوعی و پیشبینیهای مبتنی بر یادگیری ماشینی بازیهای NFL آینده را ارائه میکند و به شرطبندیکنندگان این امکان را میدهد. قدم به قدم در دنیای چند میلیاردی شرط بندی ورزشی.
Field Vision که توسط عامل سابق NFL و مدیر اجرایی نایک، مدیر عامل Scott Bouska، و دکترای Stanford و دانشمند داده سابق Instacart، کامرون تیلور، مدیر ارشد دادههای Instacart تأسیس شد، از یک مدل اختصاصی هوش مصنوعی برای پیشبینی بهترین و بدترین تطابقها در سراسر لیگ در یک هفته استفاده میکند. بر اساس هفته
این شرکت گفت که مدل Field Vision پنج سال گذشته بازیهای NFL را بررسی میکند و از تحلیلهای پیشبینیکننده و زمینههای خاص فوتبال برای تولید پیشبینیهای دقیقتر نسبت به منابع دیگر، که بر میانگینهای تاریخی متکی هستند، استفاده میکند.
ما از مدلهای یادگیری ماشینی استفاده کردهایم که سالها داده بازی بهبازی را در اختیار داریم تا به ما بگوییم که بازیکنان و تیمهای مهاجم چگونه عملکرد و واکنش نشان میدهند به متغیرهای دفاعی خاص، مانند طرح پوشش، منطقه زمین، نوع مسیر و کیفیت Bouska به AI Business گفت: «مدلهای ما نحوه واکنش بازیکنان به این متغیرها و اینکه آیا این واکنش از نظر آماری در طول زمان قابل توجه است یا نه، فقط یک نتیجه خاص است که آن را تکرار نمیکند در مدل ما بر اساس تعامل آماری معنی دار و قابل تکرار بین متغیرها است.
این شرکت گفت که کاربران نکات مختلفی را دریافت می کنند که می تواند برای شرط بندی، پیش بینی عملکرد بازیکن و تعمیق دانش روز بازی آنها استفاده شود. به گفته فیلد ویژن، از آنجایی که شرط بندی های ورزشی به بالاترین حد خود می رسد – آمریکایی ها در سال 2023 رکورد 119.84 میلیارد دلار شرط بندی کردند، افزایش 27.5 درصدی نسبت به سال قبل – درصد نگهداری از کتاب های ورزشی (میزان از دست دادن شرط بندی ها) هر سال از سال 2018 افزایش یافته است. انجمن بازی آمریکا
از آنجایی که بازیکنها به دنبال شانسهای زوج هستند، با سیل آمار مواجه میشوند که انتخاب شرطهای مناسب را به یک چالش تبدیل میکند. Field Vision وعده می دهد که با پیش بینی های مختلف مطابقت برای هر بازی و هر بازیکن، که در قالبی قابل کنترل تر ارائه شده است، بار اضافی اطلاعات را کاهش دهد.
به طور خاص، کاربران دریافت می کنند:
-
با توجه به مدل اختصاصی Field Vision و کارشناسان فوتبال، توصیه هایی برای بهترین شرط بندی های هفته.
-
شاخص Matchup، که هر هفته بزرگترین عدم تطابق ها را با استفاده از داده های تاریخی برای پیش بینی نتایج بر اساس طرح، گرایش، برنامه بازی و پرسنل شناسایی می کند.
-
رتبه بندی بازیکنان و تیم ها، بر اساس مدل های اختصاصی Field Vision، از جمله رتبه بندی “تهدید” و “ویران”، و همچنین تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف هر بازیکن و تیم.
این برنامه همچنین محتوای داخلی، مانند وبلاگ و خبرنامه هفتگی که توصیه های فعلی پلتفرم را پوشش می دهد، ارائه می دهد.
بوسکا در بیانیهای گفت: «سرمایهگذاری عاطفی و پولی هواداران فوتبال در این ورزش در حال رشد است، چه آنها از انفجار در شرطبندی قانونی استقبال کنند، چه شرکت در لیگهای فانتزی یا از نزدیکتر عملکرد بازیکنان مورد علاقهشان را دنبال کنند». “اما اغلب اوقات، آنها دیوانه وار چندین سایت، منابع یا برنامه ها را برای یافتن بینش مفید و دقیق جستجو می کنند. به همین دلیل است که ما Field Vision را ایجاد کردیم.
با نگاهی به آینده، Bouska گفت که Field Vision به طور بالقوه می تواند به NBA گسترش یابد، اما در حال حاضر، این شرکت بر روی فوتبال و NFL متمرکز شده است. ما معتقدیم که در این ورزش در مقابل سایر رقبا که سعی می کنند مدل هایی بسازند که در همه ورزش ها کار می کنند، عمیق شویم و تخصص ایجاد کنیم.
این اپلیکیشن در اپ استور اپل و گوگل پلی استور موجود است.
منبع: https://aibusiness.com/ml/new-nfl-betting-app-uses-ai-to-even-the-field