ایجاد یک مسیر پاک برای تکمیل CX


در این جلسه به بحث خواهیم پرداخت:

  • CX کامل چگونه به نظر می رسد و هوش مصنوعی چگونه بر سفر برای رسیدن به آنجا تأثیر می گذارد

  • کشف اهمیت دانش و داده های صحیح

  • استفاده از بینش برای اطمینان از پذیرش موفقیت آمیز مشتری

  • ایجاد نقشه راهی که منجر به پذیرش هوش مصنوعی سازمانی برای اجرای موفق می شود

  • گسترش ارزش هوش مصنوعی فراتر از تجربه مشتری سنتی

سخنرانان:
سانتیاگو اروز،
رهبر فنی،
گروه لوفت هانزا
سانتیاگو پس از اتمام دکترای خود در اخترفیزیک در سال 2015، یک موقعیت فوق دکترا را در دانشگاه ETH در زوریخ، سوئیس دنبال کرد. او در سال 2018 از دانشگاه به صنعت تبدیل شد و به عنوان مشاور در علوم داده کار کرد. در سال 2019 او به عنوان دانشمند داده در بخش های مختلف خطوط هوایی بین المللی سوئیس و گروه لوفت هانزا شروع به کار کرد. از اکتبر 2022، او رهبر فنی است، جایی که از نظر فنی تیمی از دانشمندان داده و مهندسان یادگیری ماشین را رهبری می‌کند، بر جنبه‌های فنی پروژه‌های علم داده نظارت می‌کند، راهنمایی‌های فنی و تخصص را برای تیم ارائه می‌دهد، برنامه‌ریزی پروژه و جدول زمانی را مدیریت می‌کند و همکاری را تقویت می‌کند. سایر تیم ها و واحدهای تجاری برای اطمینان از موفقیت پروژه های علم داده و هوش مصنوعی در سراسر گروه لوفت هانزا.

جنیفر ویلسون
مدیر ارشد بازاریابی محصول،
خوب
جنیفر به عنوان مدیر ارشد بازاریابی محصول در NICE فعالیت می کند. در نقش فعلی خود، او مسئول کمک به ارتقای پلتفرم کامل CX NICE است. جنیفر بیش از 20 سال تجربه در فناوری نرم افزار را به ارمغان می آورد که شامل بازاریابی راه حل و عمودی، خدمات پیاده سازی، و مدیریت محصول برای مرکز تماس، تعامل با مشتری، مدیریت دانش و راه حل های اتوماسیون فرآیند است.
مایکل کریگر
مجری،
کسب و کار هوش مصنوعی





منبع: https://aibusiness.com/responsible-ai/ai-readiness-creating-a-clear-path-to-complete-cx