آیا می خواهید عوامل هوش مصنوعی بسازید؟ انسان شناسی و پایگاه داده می توانند کمک کنند


به گزارش وال استریت ژورنال ، شرکتهای تولید کننده هوش مصنوعی با شرکتهای انسانی و پایگاه داده ها برای فروش ابزارهای هوش مصنوعی برای تجارت همکاری کرده اند و سعی می کنند در پنج سال 100 میلیون دلار جمع آوری کنند. این مشارکت تلاشی است برای کاهش هر دو شرکت “تحت فشار فوق العاده” برای انجام نسبت به ارزیابی های خود ، زیرا حباب هوش مصنوعی تهدید به ترکیدن می کند.

مشارکت انسان شناسی/Databricks برای مشتریان تجاری چگونه خواهد بود؟

طبق گفته های تیم های فروش انسان شناسی و Databricks محصولات یکدیگر را تبلیغ و فروش می کنند ژورنال وال استریتبشر این شرکت ها به مشتریان بزرگ شرکتی که می خواهند عوامل هوش مصنوعی خود را بسازند ، هدف قرار می دهند: ابزارهای تولید کننده هوش مصنوعی که می توانند کارهای مختلفی را به هم بزنند ، به ظاهر خودمختار ، به نتیجه ای که کاربر در زبان طبیعی بیان کرده است ، می رسند. به عنوان مثال ، یک نماینده هوش مصنوعی از وی خواسته است “سفارش یک پیتزا تحویل داده شده به دفتر” را سفارش دهد و ممکن است به برنامه تحویل وعده غذایی موبایل کاربر دسترسی داشته باشد و سفارش را تنظیم کند.

کیت جنسن ، رئیس فروش و مشارکت های آنروپیک ، به وال استریت ژورنال گفت: “Databricks این اعتماد را با 10،000 مشتری ایجاد کرده است.” “انسان شناسی هنوز نسبتاً جدید است ، اما همچنان به سرعت رشد می کند.”

براساس Databricks و Anthropic ، مشتریان درخواست ادغام بهتری بین ابزار این دو شرکت کرده اند.

این را بارگیری کنید راهنمای رهبر IT برای تولید هوش مصنوعی از حق بیمه TechRepublic

شرکت هایی که از پلت فرم ذخیره سازی داده های Cloud DataBricks استفاده می کنند ، قادر به دسترسی به هوش مصنوعی پیشرفته Anthropic ، Claude ، در داخل آن هستند.

این دو شرکت در حال حاضر با مشتریان متقابل مانند Block (صاحب Square Platform Platform) رابطه برقرار کرده اند و از هر دو Databricks و Claude Anthropic در پشت صحنه در نماینده هوش مصنوعی خود استفاده می کنند. برنامه نویسی از جمله وظایف کارمندان مربع است که از کلود در پایگاه داده استفاده می کنند.

مسدود کننده ها به اتخاذ AI مولد

شرکتهای تولید کننده هوش مصنوعی علیرغم وزوز داغ در مورد سرمایه گذاری در یا استفاده از این فناوری ، تلاش کرده اند تا درآمد کسب کنند. انسان شناسی و پایگاه داده شرط بندی می کنند که AI عامل متفاوت نیست. AI عامل هنوز هم به دلیل نادرست بودن یا ناکارآمد بودن شهرت دارد. وال استریت ژورنال گفت: تیم تحقیقاتی Databricks با هدف دقت 95 ٪ در بین عوامل هوش مصنوعی خود قرار دارد.

Aticic AI کلمه کلیدی فعلی در AI برای تجارت است ، با Openai سخنرانی به عوامل AI اضافه می کند وت مایکروسافت در حال توسعه عوامل برای کارهای خاص امنیت سایبریبشر هوش مصنوعی تولیدی هنوز یک مشکل اعتماد به نفس دارد و نوشتن سریع یک هنر برای خود است که می تواند زمان خود را از کارکردهای اصلی تجارت دور کند.



منبع: https://www.techrepublic.com/article/news-anthropic-databricks-ai-agents/