آمریکایی ها نگران هستند که هوش مصنوعی در انتخابات در میان افزایش دیپ فیک ها دخالت کند


یک نظرسنجی جدید که به بررسی نگرش‌های عمومی، نگرانی‌ها و اعتماد مرتبط با هوش مصنوعی می‌پردازد، نشان می‌دهد که اکثریت مردم فکر می‌کنند این فناوری در انتخابات تداخل خواهد داشت – در حالی که بسیاری (54 درصد) قبلاً خودشان به تولید محتوای جعلی دست زده‌اند.

مطالعه 6000 آمریکایی در 50 ایالت توسط Media Medic، متخصص فایل های صوتی که فایل های شرکت های حقوقی برتر در ایالات متحده را شفاف سازی و بررسی می کند، انجام شد.

بیش از نیمی (54٪) از پاسخ دهندگان مورد بررسی گفتند که فکر می کنند هوش مصنوعی در رویدادهای مهم مانند انتخابات ریاست جمهوری تداخل خواهد داشت.

این تردید در سراسر شکاف سیاسی گسترش یافته است. مردم آیداهو (78%)، ایالتی که معمولاً جمهوری‌خواهان رای می‌دهند و ویرجینیا (78%)، ایالتی که عموماً دموکرات‌ها رای می‌دهند، هر دو سطح بالایی از نگرانی را ابراز کردند که نشان می‌دهد در مورد دستکاری دیجیتال در انتخابات نگرانی مشترکی دارند.

مردم واشنگتن و کارولینای شمالی کمتر نگران تداخل هوش مصنوعی بودند و به ترتیب 32 درصد و 34 درصد نگران بودند.

با توجه به اینکه 51 درصد از پاسخ دهندگان اعتراف کردند که قبلاً از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر یا ویدیوهای جعلی استفاده کرده اند، این ترس شاید بی اساس نباشد. ایالت هایی که بیشترین پاسخ دهندگان به ایجاد دیپ فیک با هوش مصنوعی را داشتند عبارتند از دلاور (72%)، فلوریدا (71%)، آریزونا (71%) و تنسی (69%).

مدیک مدیک گفت که نیاز به تأیید صحت رسانه های مختلف در حال افزایش است. این شرکت با درخواست های شرکت های حقوقی برتر در سراسر کشور برای تجزیه و تحلیل و تأیید صحت فایل های صوتی و تصویری غرق شده است.

مرتبط:AI Deepfakes در تبلیغات سیاسی در کالیفرنیا ممنوع شد

ظهور از دیپ فیک های هوش مصنوعی این شرکت افزوده است که این کار را به طور فزاینده ای دشوار کرده است، زیرا این شواهد ساختگی برای فریب دادن حتی آموزش دیده ترین چشم ها و گوش ها طراحی شده اند.

بن کلیتون، مدیر عامل Media Medics گفت: “اینها فقط شوخی های بی ضرر نیستند.” ما در مورد دیپ‌فیک‌هایی صحبت می‌کنیم که پتانسیل تغییر نتایج پرونده‌های حقوقی بزرگ، آسیب رساندن به شهرت و تضعیف اعتماد عمومی به سیستم حقوقی را دارند.

او اضافه کرد که سطح بررسی دقیق مورد نیاز برای تمایز بین محتوای واقعی و تولید شده با هوش مصنوعی شدیدتر از همیشه است و عواقب اشتباه گرفتن آن وخیم است.

با این حال، واکنش متفاوتی نسبت به اعتماد به هوش مصنوعی در سایر زمینه‌ها وجود داشت. فقط بیش از نیمی (52٪) از پاسخ دهندگان گفته اند می ترسند شغل خود را به دلیل این فناوری از دست بدهند، در حالی که 46 درصد احساس کردند هوش مصنوعی می تواند مانعی برای نقش شغلی آنها باشد.

در همین حال، 54٪ گفتند که معتقدند هوش مصنوعی به نقش شغلی آنها کمک می کند، و 55٪ گفتند که به هوش مصنوعی برای انجام کارهای حساس مانند ایجاد رزومه و اظهارنامه مالیاتی اعتماد دارند – که نشان دهنده سطح غیرمنتظره ای از اعتماد به قابلیت های هوش مصنوعی است.

مرتبط:هدف لایحه سنا مبارزه با AI Deepfakes، محافظت از سازندگان محتوا است

کلایتون گفت: نتایج نظرسنجی رابطه پیچیده بین جامعه و هوش مصنوعی را برجسته می کند.

«در حالی که پتانسیل هوش مصنوعی برای پیشبرد پیشرفت وجود دارد، نگرانی‌های قابل توجهی وجود دارد که باید برطرف شوند. ما باید با هم کار کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هوش مصنوعی به طور مسئولانه استفاده می شود و برای تأثیر آن بر زندگی خود آماده می شویم.





منبع: https://aibusiness.com/generative-ai/americans-worry-ai-will-interfere-with-elections-amid-rise-of-deepfakes