آلبرت توسط Zoomd یک بستر بازاریابی مستقل و دارای هوش مصنوعی است که به مارک ها اجازه می دهد تا با زحمت تبلیغات دیجیتالی را در کانال های جستجو ، اجتماعی و برنامه ای مدیریت کنند. آلبرت با داشتن ارکستر هوشمند خود در سراسر ساختمان ، بهینه سازی و گزارش دهی ، به طور مداوم استراتژی های کمپین را بر اساس داده های زمان واقعی-تخصیص بودجه ، آزمایش خلاق ، مناقصه و هدف قرار دادن مخاطبان در مقیاس ، تطبیق می دهد. طراحی شده برای سادگی در استفاده و اجرای سریع ، به بازاریابان کمک می کند تا هنگام رانندگی کمپین های باهوش تر و شخصی تر که ROI را به حداکثر می رسانند ، برای کار استراتژیک بازیابی کنند.
ویژگی ها:
- ارکستراسیون کمپین خودمختار: آلبرت به طور مستقل برنامه ریزی ، ساختار ، چرخش خلاق ، تخصیص بودجه ، مناقصه ، برنامه ریزی و بهینه سازی – سیستم عامل ها و کانال های ACROSS – را با سرعت و مقیاس فراتر از ظرفیت انسان انجام می دهد.
- بهینه سازی خلاقیت و عملکرد در زمان واقعی: این پلتفرم به طور مداوم عناصر خلاق-تصاویر ، عناوین ، رنگ ها ، قالب ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و به صورت پویا کمپین ها را بر اساس داده های عملکرد در زمان واقعی بهینه می کند تا بازده هزینه تبلیغ را افزایش دهد.
- ادغام و کارایی متقابل کانال: آلبرت با ادغام و اجرای تبلیغات در رسانه های جستجو ، اجتماعی و برنامه ای از یک رابط یکپارچه ، تکه تکه شدن را کاهش می دهد و گردش کار را ساده تر می کند ، همه در حالی که با هوشمندی بودجه را در جایی که بهترین عملکرد را دارد اختصاص می دهد.
- بینش و یادگیری محور: آلبرت با شناسایی روندها ، ارائه توصیه های فعال ، تشخیص عناصر بالا و کم عملکرد ، توصیه تغییر بودجه و تنظیمات خلاق ، و ارائه گزارش های عملکردی دقیق ، بینش های عملی ایجاد می کند.
- اجرای سریع و طراحی کاربر پسند: آلبرت یک رابط کاربر پسند را ارائه می دهد که مانع فرزندخواندگی را کاهش می دهد ، قادر به ادغام با حساب های تبلیغاتی موجود فقط در چند هفته است.
💡 این ابزار هوش مصنوعی توسط تیم تحریریه ما تأیید نشده است. اگر صاحب یا عضو تیم این محصول هوش مصنوعی هستید ، لطفاً صفحه مشارکت ما را بررسی کنید.
بیشتر بدانید